حمله اسرائیل به بیروت جنایتی تمام عیار است/ حمایت حزب‌الله از غزه را ارج می‌نهیم

تهران- ایرنا- جنبش حماس حمله تروریستی امروز جمعه رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت را «جنایتی تمام عیار» دانست و تاکید کرد: این جنبش حمایت حزب الله لبنان از مردم نوار غزه را ارج می نهد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، در بیانیه جنبش حماس آمده است: تجاوز تروریستی جنگنده های رژیم صهیونیستی به بیروت را محکوم می کنیم.

این بیانیه افزود: حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنایتی جدید است که در چارچوب جنایت های سریالی این رژیم صورت گرفت و اقدامی در نقض حاکمیت لبنان به شمار می رود.

جنبش حماس تاکید کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی جنایت های تمام عیار است که جامعه جهانی باید برای توقف آن و مجازات عاملان آن اقدامی فوری انجام دهد.

این بیانیه افزود: ما همسبتگی کامل خود با با برادرانمان در مقاومت اسلامی لبنان را اعلام می کنیم و مواضع شجاعانه آن را می ستاییم.

جنبش حماس تصریح کرد: اصرار برادران ما در حزب الله بر پافشاری بر ارزش های دینی، انسانی و ملی گرایانه و ادامه پشتیبانی از مردم نوار غزه را ارج می نهیم.

حماس در این بیانیه تاکید کرد: دشمن فاشیستی نمی تواند به اهداف خود دست یابد و مقاومت تا زمان نابودی پروژه صهیونیست ها در منطقه به مسیر خود ادامه خواهد داد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه با حمله هوایی به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت دست کم ۱۲ شهروند لبنانی را شهید و ۶۶ نفر دیگر را زخمی کرد و احتمال افزایش شمار شهدا و زخمی ها با توجه به ادامه آوار برداری از دو ساختمان فروریخته وجود دارد.

رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از ۴ هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی انفجارهای اخیر در لبنان را محکوم و برلزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر خود در لبنان، همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان سختی خواهد پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha