حسین جابری انصاری مدیرعامل ایرنا شد

تهران- ایرنا- با حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حسین جابری انصاری، سخنگوی پیشین وزارت امورخارجه به عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منصوب شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، با حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حسین جابری انصاری به عنوان مدیرعامل جدید ایرنا منصوب شد.

در متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حسین جابری انصاری آمده است: «نظر به سوابق، تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی و با عنایت به مصوبه مجمع عمومی، به موجب این ابلاغ به سمت «مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی» منصوب می‌شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و ضمن بهره گیری از ظرفیت ارزشمند سرمایه انسانی سازمان، در تقویت مرجعیت مام اسلامی و تلکرد و خد. و خدمات دولت چهاردهم و انسجام اجتماعی و فرصت آفرینی برای دیپلماسی رسانه ای، موفق و موید باشید.»

حسین جابری انصاری، متولد ۱۳۴۸ کار خود را سه دهه پیش در میز فلسطین وزارت امورخارجه آغاز کرد. مشاور معاونت عربی و آفریقایی، مدیر کل خاورمیانه عربی و شمال آفریقا، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای، معاون عربی و آفریقایی، مشاور ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی و معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از جمله مسئولیت‌های او در این سال‌ها بوده است.

به تازگی کتاب «اخگر به گریبان» از او روانه بازار شده که ترجمه خاطرات منیر شفیق، اندیشمند و استراتژیست فلسطینی است.

متن حکم سیدعباس صالحی خطاب به حسین جابری انصاری

پیش از این علی نادری مدیرعاملی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را بر عهده داشت. وی در دولت شهید رئیسی و در سال ۱۴۰۰ به این سمت منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha