مدیرعامل خبرگزاری رسمی پاکستان انتصاب جابری انصاری را تبریک گفت

اسلام‌آباد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آسوشیتدپرس پاکستان به عنوان خبرگزاری رسمی این کشور انتصاب «حسین جابری انصاری» به عنوان مدیرعامل جدید سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) را تبریک و بر ارتقای سطح همکاری‌ها میان دو خبرگزاری تاکید کرد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، محمد عاصم مدیرعامل خبرگزاری رسمی پاکستان (APP) در پیام تبریک خود به مدیرعامل جدید ایرنا نوشت: خبرگزاری‌های رسمی ایران و پاکستان از توافقنامه همکاری به ویژه تبادل اخبار مهم میان یکدیگر برخوردارند که در راستای منافع دو کشور و دو ملت تلقی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم گسترش تعاملات بین خبرگزاری ایرنا و آسوشیتدپرس پاکستان افزود: مدیران ارشد هر دو سازمان برای ارتقای سطح همکاری‌ها و قرار گرفتن آن در خطوط مدرن باید تبال هیات‌ها و بازدید از خبرگزاری های یکدیگر را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش ایرنا، مراسم تکریم علی نادری مدیرعامل پیشین خبرگزاری جمهوری اسلامی و معارفه حسین جابری انصاری مدیرعامل جدید ایرنا روز یکشنبه - اول مهر ۱۴۰۳- با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مدیران این وزارتخانه در سالن اجتماعات خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد.

حسین جابری انصاری، متولد ۱۳۴۸ است و کار خود را سه دهه پیش در میز فلسطین وزارت امورخارجه آغاز کرد. مشاور معاونت عربی و آفریقایی، مدیر کل خاورمیانه عربی و شمال آفریقا، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای، معاون عربی و آفریقایی، مشاور ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی و معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از جمله مسوولیت‌های وی در این سال‌ها بوده است.

به تازگی کتاب «اخگر به گریبان» از او روانه بازار شده که ترجمه خاطرات منیر شفیق، اندیشمند و استراتژیست فلسطینی است.

پیش از این علی نادری مدیرعاملی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را بر عهده داشت. وی در دولت شهید رئیسی و در سال ۱۴۰۰ به این سمت منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha