۲ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۴
کد خبر: 85604510
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انحراف اتوبوس در قزوین ۱۵ مصدوم برجای گذاشت

۲ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۴
کد خبر: 85604510
انحراف اتوبوس در قزوین ۱۵ مصدوم برجای گذاشت

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه قزوین گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده قزوین - همدان به علت ناتوانی راننده در کنترل خودرو از مسیر خارج و ۱۵ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز دوشنبه اظهار کرد: بامداد امروز گزارشی مبنی بر وقوع حادثه برای یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده قزوین - همدان، حوالی شهر آبگرم از طریق مرکز فوریت های پلیس دریافت شد که بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران، مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با ۲۶ مسافر از استان مازندران عازم کرمانشاه بوده که دچار سانحه شده و با انحراف از مسیر، ۱۵ مسافر آن مصدوم شدند.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به اینکه بلافاصله مصدومان توسط عوامل امدادی جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: ۱۲ مصدوم به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص و مصدوم دیگر این حادثه همچنان بستری هستند.

رییس پلیس راه قزوین با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند، به رانندگان وسایل نقلیه سنگین به خصوص ناوگان مسافربری توصیه کرد تا قبل از حرکت از وضعیت فنی اتوبوس بازدید کامل داشته و با سرعت مجاز حرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha