نمایشگاه جلوه‌های ایثار در قصرشیرین گشایش یافت

قصرشیرین - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با عنوان جلوه‌های ایثار در قالب عکس و تصاویر شهدا و آثار خوشنویسی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسوولان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قصرشیرین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین در حاشیه افتتاح آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری بنیاد شهید و بسیج رسانه شهرستان قصرشیرین برپا شده که به مدت یک هفته ۲۰۰ قطعه عکس و تصاویر شهدا و ۲۰ اثر تابلو خوشنویسی از آثار هنرمندان جهت بازدید عموم دایر است.

«جواد منصوری» افزود: انتقال تجربیات ارزشمند شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل های آینده و گرامیداشت حماسه سازان و حماسه آفرینان دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز گفت: این نمایشگاه عکس های دوران طلایی دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان با هدف آشنایی نسل جوان با حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام و حضور موفق آنها در جبهه های حق علیه باطل و حفظ ارزشهای انقلاب و خون شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شجاعت در جامعه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» با بیان اینکه ما وظیفه داریم که پاسدار و حافظ خون شهدا باشیم، افزود: امروز دشمن با جنگ نرم قصد براندازی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی را دارد از این رو وظیفه داریم بصیرت لازم را نسبت به توطئه های دشمن در نسل جوان جامعه تقویت کنیم.

نمایشگاه جلوه‌های ایثار در قصرشیرین گشایش یافت

وی ادامه داد: دفاع مقدس یادآور عزت و اقتدار ایران اسلامی در برابر جبهه استکبار است که در این عرصه رزمندگان کشورمان با تمام توان و با دست خالی و با اراده ای پولادین توانستند دشمن را خوار و زمین گیر کنند.

الفتی تصریح کرد: دفاع مقدس مختص به این هشت سال نیست و امروز هم باید از این گنجینه ارزشمند استفاده کرد و از برکات این حماسه عظیم استفاده کنیم.

شهرستان قصرشیرین به عنوان نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس ۸۶۰ شهید، ۲هزار جانباز و یکصد آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان در غرب کرمانشاه بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و دارای بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha