۳ مهر ۱۴۰۳، ۷:۵۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85604926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واحدهای متخلف در بازار کردستان بیش از ۱۴ میلیارد ریال جریمه شدند

سنندج- ایرنا- معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: واحدهای متخلف در بازار استان در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس بیش از ۱۴ میلیارد ریال جریمه شدند.

فرزاد سردارزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور آغاز شد و ۳۱ همین ماه به پایان رسید، اظهار کرد: در این مدت هزار و ۱۸۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی موجود در بازار استان به همت بازرسان این اداره کل انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۹ مورد بازرسی از این واحدها هم به طور مشترک با دیگر ارگان ها هم چون دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و استاندارد انجام شد، افزود: در نتیجه این بازرسی ها ۱۸۶ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان ادامه داد: ارزش ریالی پرونده تخلف تشکیل شده در این بازرس ها بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال بوده است.

سردارزاده یادآور شد: در این مدت ۱۱۳ مورد شکایت مردمی در سامانه نظارتی اداره کل صمت کردستان به ثبت رسید که برای ۲۰ مورد آنها هفت میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha