کشف بیش از ۹ تن آرد خارج از شبکه توزیع در بهارستان/توقیف کالای قاچاق در شهرقدس

بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان و کشف ۹تن آرد خارج از شبکه به ارزش یک میلیارد و صد و چهل میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ مجید عسکری نیا روز دوشنبه گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح مبارزه قاچاق کالا در محدوده صالحیه اقدام به بازدید از یک واحد صنفی نانوایی کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این واحد صنفی ۱۹۰ کیسه آرد غیرمجاز به وزن ۹تن و ۵۰۰ کیلوگرم کشف شد، افزود: کارشناسان امر ارزش کالاهای مکشوفه را یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال، برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

توقیف کالای قاچاق چهار میلیاردی در شهرستان قدس

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان قدس حین گشت زنی در حوزه استحفاظی موفق شدند سه دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق را شناسائی و توقیف کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروها موفق شدند ۱۳۲دستگاه خرد کن چند کاره و ۲۲دستگاه سرخ کن قاچاق را کشف کرده که در این عملیات سه متهم دستگیر و سه دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را چهار میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با توجه به ادله و مستندات موجود پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha