پلمب واحدهای صنفی به جرم فروش مواد مخدر در ملارد

شهریار - ایرنا - کشف بیش از ۶۷ کیلوگرم مخدر تریاک و دستگیری قاچاقچی در شهریار ، پلمب واحدهای صنفی به جرم فروش مواد مخدر در ملارد و جمع آوری تعداد ۴۰ نفر معتاد متجاهر در شهرستان قدس از مهمترین اخبار پلیس در غزب استان تران طی ۲۴ ساعت گدشته بود.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران روز چهارشنبه از کشف بیش از ۶۷ کیلوگرم مخدر تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در شهریار خبر داد.

سرهنگ حسین زلفخانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی بر جابه جایی و انتقال مواد مخدر از استان های شرقی به سمت غرب استان تهران، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی محورهای مواصلاتی به یک خودروی پراید در مسیر شهر "باغستان" به سعید آباد شهریار مشکوک و با هماهنگی قضائی دستور توقف را دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از خودروی قاچاقچی موادمخدر، ۶۷ کیلو۹۰۰گرم تریاک کشف و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

پلمب ۴ واحد صنفی به جرم فروش مواد مخدر در ملارد

سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی اعلام چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک در تعدادی از واحدهای صنفی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: برابر بررسی و تحقیقات صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع، طی هماهنگی با مرجع قضائی، ضمن معرفی متهمان به مرجع قضائی، ۴ واحد صنفی نیز پلمب گردید.

جمع آوری تعداد ۴۰ نفر معتاد متجاهر در شهرستان قدس

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح این خبر گفت: با توجه به مطالبات شهروندان در برخورد با معتادین متجاهر و هنجارشکن، با هماهنگی قضایی و انجام برنامه ریزی، طرح مذکور در نقاط مختلف شهرستان عملیاتی شد و در این راستا تعداد ۴۰ نفر از معتادین متجاهر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ها از سطح شهرستان جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل گردیدند.

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۱۲ فقره سرقت در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۷ نصیرآباد، حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر به یک نفر در حال سرقت از خودروهای پارک شده مظنون شده و در عملیاتی موفق به دستگیری سارق شدند.

سرهنگ فتاحی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و به ۱۲ فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارقان توپه های پلاستکی۱۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان قدس

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح این خبر گفت: درپی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت توپه های پلاستیکی از انبار یک شرکت تولید اقلام پلاستیکی در شهرقدس، بلافاصله گشت انتظامی کلانتری ۱۱ مرکزی برای بررسی صحنه سرقت عازم محل شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس اطلاعاتی از دخیل بودن ۲ فرد آشنا به محیط کارگاه بدست آمد و پس از شناسائی هویت آنان، با هماهنگی مقام قضائی، در عملیاتی ۲ سارق سارق متواری که از اتباع بیگانه بودند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده اعترافات کردند که اقلام به سرقت رفته برابر هماهنگی های قبلی می بایست از انبار به واحد تولید منتقل می شد که در بین مسیر با نقشه قبلی، توپه های پلاستیکی را به واحدهای ضایعاتی در سطح شهر فروخته بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام سرقتی را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه اموال سرقتی و یک دستگاه خودروی وانت توقیف شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف دام قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در "رباط کریم

" سرهنگ "تیمور کلانتری" فرمانده انتظامی رباط کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس گفت : در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، تیم گشت پلیس آگاهی شهرستان"رباط کریم" روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت که از جاده اصلی به محور فرعی تغییر مسیر داده مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو ۴۱ راس دام قاچاق کشف شد، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد. فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم اظهار داشت : ارزش مالی دام قاچاق کشف شده ۶ میلیارد ریال برآورد شد.

توقیف خودروهای حامل ۷۶ راس دام قاچاق در غرب استان تهران

سردار"مهدی کرمی" جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در محورهای رباط کریم به شهریار و عوارضی تهران-ساوه به یک دستگاه نیسان آبی رنگ و یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک شده و موفق به توقیف خودروها و دستگیری سه نفر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در بازرسی از ۲ دستگاه خودروی توقیفی، ۷۶راس دام فاقد مجوز دامپزشکی و قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش احشام قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند. به گفته سردار کرمی با تشکیل پرونده، مهتمان به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های شهریار رباط کریم معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha