کارگاه بازاریابی دیجیتال صنایع‌دستی در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه- ایرنا- کارگاه بازاریابی دیجیتال برای ۱۰۰ نفر از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی کرمانشاه در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در این کارگاه اظهار کرد: امروز فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی بازار را در دست گرفته و فروشی بیشتر از بازار سنتی دارند.

داریوش فرمانی، افزود: با افزایش دسترسی افراد به اینترنت و روند رو به رشد آن بازاریابی هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد، بازاریابی همیشه برای برقراری ارتباط با مخاطبان در مکان و زمان مناسب بوده است یعنی افراد را در جایی که بیشتر حضور دارند و در حال گذراندن وقت هستند هدف بگیرید امروزه همان اینترنت و فضای مجازی است.

او با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای صنایع‌دستی مختلف و متنوعی است که در بازار جهانی هم می‌تواند فروش خوبی داشته باشد تصریح کرد: امروزه بازاریابی دیجیتال این امکان را به وجود آورده که تولید کنندگان علاوه بر فروش محصول می‌توانند بدون هیچ مرزی تولیدات خود را تبلیغ کرده و بازاریابی حتی فراتر از مرزهای کشور داشته باشند و علاوه بر ایجاد بازار خارج از استان می‌تواند بازار خارجی هم ایجاد کنند و علاوه بر صادرات صنایع‌دستی در راستای معرفی فرهنگ های ایران در جهان موثر واقع شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی در این حوزه به عنوان یک نیاز مورد توجه اداره‌کل قرار گرفته است که با حضور اساتید مجرب برگزار شد.

در استان کرمانشاه بیش از ۲۵ هزار هنرمند و صنعتگر در ۷۵ رشته صنایع‌دستی فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha