۶ مهر ۱۴۰۳، ۸:۲۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85605633
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

نگاه ملوان به صدر جدول لیگ برتر

۶ مهر ۱۴۰۳، ۸:۲۱
کد خبر: 85605633
نگاه ملوان به صدر جدول لیگ برتر

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی این فرصت را دارد که با برتری در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر کشور به رتبه دوم و یا حتی به صدر جدول این لیگ صعود کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ششم مهرماه در هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور باید در یک دیدار خانگی به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان برود که پیروزی در این بازی خانگی دور از دسترس نماینده گیلان نیست.

ملوانان که تاکنون نتایج مناسبی را در جدول رده‌بندی کسب کرده‌اند، فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی تبریز در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و فاصله این تیم نیز با سپاهان صدرنشین سه امتیاز است.

جدال جذاب مربیان ملوان و شمس آذر

ملوانان سیاه پوش تیم شمس آذر را شکست دادند

با این وجود و در صورت توقف تراکتورسازی تبریز مقابل حریفش و همچنین پیروزی ملوان برابر استقلال خوزستان، نماینده گیلان می‌تواند جایگاه تراکتورسازان را در جدول رده‌بندی تصاحب کند و یک پله در این جدول صعود کند.

این در حالی است که تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته ششم این مسابقات باید در یک بازی سخت خارج از خانه مقابل تیم قدرتمند و صدرنشین سپاهان اصفهان قرار گیرد که به طور حتم پیروزی در این دیدار برای تراکتورسازان بسیار سخت و دشوار است.

با توجه به اینکه در این هفته تیمهای اول و دوم جدول رده‌بندی به مصاف هم می‌روند، تیم فوتبال ملوان می تواند با پیروزی در دیدار خانگی خود مقابل استقلال خوزستان حداقل در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد و یا حتی به صدر جدول نیز صعود کند که البته این امر تا حدی مشکل است.

اگر تیم سپاهان با تفاضل یک گل مقابل تراکتورسازی تبریز متحمل شکست شود، ملوانان در صورت پیروزی با اختلاف سه گل مقابل استقلال خوزستان، برای نخستین بار می‌توانند در تاریخ حضورشان در لیگ برتر تا پایان هفته ششم در صدر جدول قرار گیرند.

اگر تیم سپاهان با تفاضل یک گل مقابل تراکتورسازی تبریز متحمل شکست شود، ملوانان در صورت پیروزی با اختلاف سه گل مقابل استقلال خوزستان، برای نخستین بار می‌توانند در تاریخ حضورشان در لیگ برتر تا پایان هفته ششم در صدر جدول قرار گیرند.

گرچه این امر تا حدی سخت و غیرممکن به نظر می رسد اما پیروزی ملوان در بازی خانگی خود مقابل استقلال خوزستان و همچنین توقف تراکتورسازی مقابل سپاهان و یا حتی شکست سپاهان مقابل تراکتورسازی دور از دسترس نیست که اگر این نتایج حاصل شود، بی‌شک ملوانان حداقل رتبه دوم جدول را کسب خواهند کرد.

به هر حال این بهترین فرصت برای مازیار زارع سرمربی و بازیکنان ملوان است تا با برتری مقابل استقلال خوزستان منتظر نتیجه بازی تراکتورسازی و سپاهان باشند تا این تیم بتواند حتی با صدرنشینی هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر را به پایان برساند.

نبرد شمال و جنوب در لیگ برتر

از سوی دیگر تقابل ملوان و استقلال خوزستان یکی از نبردهای تیمهای شمال و جنوب کشور در رقابتهای لیگ برتر است که همیشه این دیدارها جذاب و دیدنی بوده و انتظار می‌رود که بازی تیمهای ملوان و استقلال خوزستان نیز چنین شرایطی داشته باشد.

البته تیم استقلال خوزستان نیز تاکنون بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته و حتی این تیم توانسته همنام تهرانی خود را نیز شکست دهد و به همین دلیل ملوانان نباید تیم استقلال خوزستان را دست کم بگیرند.

نگاه ملوان به صدر جدول لیگ برتر

تیم استقلال خوزستان در پنج بازی خود سه تساوی، یک پیروزی و یک شکست کسب کرده که با توجه به تساوی‌های پرتعداد، نشان می دهد که استقلال خوزستان بیشتر حالت تدافعی دارد و به طور حتم کادرفنی ملوان هم، برنامه‌های ویژه‌ای برای این دیدار خواهد داشت.

همچنین هواداران ملوان نیز که همواره به عنوان یار دوازدهم تیم خود محسوب می شوند و در بازی های خانگی و حتی دیدارهای خارج از خانه از تیم خود حمایت می‌کنند، انتظار دارند که تیمشان در بازی خانگی مقابل استقلال خوزستان با یک ترکیب تهاجمی وارد زمین شود و با بازی هجومی، یک پیروزی قاطع و ارزشمند را کسب کند تا همچنان ملوان جزو تیمهای صدرنشین لیگ برتر باقی بماند.

اما استقلال خوزستان در ضدحملات تیم خطرناکی است به خصوص با حضور "تیوی بیفوما" مهاجم فرانسوی که گل پیروزی بخش تیمش را مقابل استقلال تهران به ثمر رسانده، بازیکن فرصت طلبی است و به طور حتم مدافعان ملوان کار سختی را مقابل این مهاجم خواهند داشت

البته استقلال خوزستان در ضدحملات تیم بسیار خطرناکی است به خصوص با حضور "تیوی بیفوما" مهاجم فرانسوی که گل پیروزی بخش تیمش را مقابل استقلال تهران به ثمر رسانده، بازیکن فرصت‌طلبی است و به طور حتم مدافعان ملوان کار سختی را مقابل این مهاجم خواهند داشت.

این در حالی است که تیم ملوان نیز بازیکنان با تجربه و تکنیکی و همچنین مهاجمان گلزن بسیار خوبی دارد که این بازیکنان می توانند برای هر تیمی خطرناک باشند.

از سوی دیگر در نیمکت ملوان نیز بازیکنان خوبی حضور دارند که این سبب می شود تا کادرفنی این تیم بتواند در مواقع لزوم از این بازیکنان به خوبی بهره ببرد و تاکتیک‌های مختلفی را در زمین مسابقه پیاده کند.

با توجه به شرایط موجود پیش بینی می‌شود که تیم ملوان با یک ترکیب تهاجمی مقابل استقلال خوزستان قرار گیرد تا با پیروزی برابر آبی پوشان اهوازی بتواند به رتبه دوم جدول صعود کند و یا حتی چشم به صدر جدول رقابتهای لیگ برتر نیز داشته باشد.

تا پایان هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که با حضور ۱۶ تیم در حال پیگیری است، تیم فوتبال ملوان با کسب ۱۰ امتیاز در مکان سوم و تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب ۶ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha