۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85606467
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم حملات حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی+ فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری از تداوم حملات حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی و وقوع آتش‌سوزی در شمال فلسطین اشغالی در نتیجه اصابت موشک خبر دادند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات به مواضع رژیم صهیونیستی، انبارهای اصلی منطقه شمالی در پایگاه «نیمرا» را با ده‌ها موشک هدف قرار داد.

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از ملت مقاوم و پایدار فلسطین و برای پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آن و نیز «دفاع از لبنان و ملت آن»، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز انبارهای اصلی وابسته به منطقه شمالی در پایگاه «نیمرا» را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در «کتسرین» واقع در جنوب جولان اشغالی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، همچنین ده‌ها انفجار در «روش بینا» و «صفد» واقع در شمال فلسطین اشغالی رخ داده و صدای انفجارهای مهیب در صفد به گوش می‌رسد. همچنین موشکباران الجلیل علیا نیز ادامه دارد.

رسانه‌ها همچنین ویدئویی از اصابت موشک به نزدیکی شهرک «کفرمندا» در اراضی اشغالی منتشر کردند.

همچنین بر اثر اصابت موشک حزب الله به شمال فلسطین اشغالی، آتش‌سوزی در این منطقه رخ داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز از شلیک ده‌ها موشک به منطقه اطراف صفد خبر داد و سخنگوی ارتش این رژیم نیز گفت که شلیک ۶۵ موشک از لبنان طی چند ساعت گذشته را رصد کرده‌ایم.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب‌الله، تنها در ظرف زمانی یک ساعت و نیم، ۱۰۵ موشک به شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

روزنامه اسرائیلی هاآرتس در این ارتباط گزارش داد که نزدیک به ۲۲۰ موشک، امروز (سه شنبه) از لبنان به سرزمین های اشغالی شلیک شده است که بیشترین میزان شلیک روزانه حزب الله به اسرائیل از آغاز عملیات این جنبش در دفاع از غزه در ۸ اکتبر گذشته است.

شبکه المنار نیز از موشکباران سنگین اراضی اشغالی و به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در ده‌ها شهرک صهیونیستی خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز گذشته (دوشنبه) حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور واکنشی قاطع نشان داد و از همان ساعت اولیه صبح دوشنبه عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی در دستور کار قرار گرفت. حزب الله طی ساعت های گذشته با پرتاب ده‌ها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

حملات حزب‌الله منجر به وحشت صهیونیست‌ها شده است؛ طوری که تمامی فعالیت‌های آموزشی در شهر اشغالی حیفا، تعطیل و همچنین از شهرک نشینان خواسته شده است که به پناهگاه‌ها بروند.

«نجیب میقاتی» نخست‌وزیر پیشبرد امور (موقت) لبنان نیز روز گذشته (دوشنبه) در جلسه هفتگی کابینه این کشور گفت: حملات مداوم رژیم اسرائیل به لبنان به تمام معنا جنگ نسل کشی است و یک نقشه مخرب با هدف تخریب روستاها، شهرهای لبنان و از بین بردن تمام فضاهای سبز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha