افق پیش روی ملت و نظام ایران اسلامی روشن است

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در آینده یکی از قدرت های مطلق سیاسی،نظامی و اقتصادی در جهان خواهد بود، گفت: افق و چشم انداز پیش روی نظام و ملت ایران اسلامی روشن است.

به گزارش ایرنا، سردار "سیدصادق حسینی" شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره ادبی هنری سجاده های سرخ در دهلران، اظهار کرد: امروز شاهد اقتدار نظام اسلامی در خارج از مرزها و امت های اسلامی هستیم و این حاصل خون شهدا و اندیشه بلند و نورانی امامین انقلاب است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با گرامیداشت دوران هشت سال دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی در دهلران، افزود: امروز با گذشت آن دوران و بهره گیری از تجربیات، خودباوری و اعتماد به جوانان، نظام اسلامی در اوج آرامش و امنیت قرار داشته و قدرت اول منطقه است.

وی با اشاره به گسترش گفتمان انقلاب اسلامی که امروز خار چشم دشمنان است، تصریح کرد: این انقلاب برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) و سیره اهل بیت(س) است، دشمنان در جنگ تحمیلی به دنبال ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند اما به برکت خون شهدا، ایستادگی و مقاومت ملت و هدایت این انقلاب توسط امام امت(ره) دشمن بعثی با وجود حمایت همه ابرقدرت ها، شکست خورد.

سردار حسینی گفت: با توجه برنامه ریزی دشمنان، نوپا بودن انقلاب اسلامی و با آن همه هجمه رژیم بعثی، انقلاب اسلامی باید ساقط می شد اما با اعتقاد و ایمان، ایثار و فداکاری و تبعیت از ولایت و شجاعت رزمندگان و ملت در جنگ تحمیلی پیروز شدیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان با اشاره به اداره کردن جنگ توسط مردم و با حمایت و پشتیبانی آنان، اظهار کرد: امروز شهدای ما محبوب ملت هستند و انقلاب انظام اسلامی با اقتدار مسیر نورانی خود را ادامه می دهد.

افق پیش روی ملت و نظام ایران اسلامی روشن است

وی یادآور شد: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، جنگ شناختی و ترکیبی در ابعاد مختلف را بر علیه ملت ایران اسلامی به راه انداخته اند، فضای مجازی دنبال گمراه کردن جوانان هستند ولی بدانند که ملت ایران اسلامی آگاه است و اجازه نمی دهند دشمن در این عرصه نفوذ کند.

سردار حسینی افزود: امروز ما بهترین سلاح ها و تجهیزات را در اختیار داریم و این حاصل قدرت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:دفاع ملت ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دشمنان، مشروع بود و به دفاع مقدس تبدیل شد چون از آب، خاک، وطن و اعتقادات خود دفاع کردیم و دشمن به این حقیقت اذعان دارد.

وی با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین و کشتار مردم مظلوم غزه، افزود: ناتوانی و عجز این رژیم منحوس، امروز در برابر گروه اندک و ملت مظلوم فلسطین، آشکار است و اوج این ذلت و خواری، در کودک کشی و نسل کشی این جنایتکاران نمایان است و به طور قطع، این رژیم از صحنه روزگار محو خواهدشد.

سردار حسینی یادآور شد: در عملیات وعده صادق همه دشمنان پشت رژیم غاصب اسرائیل ایستادند اما موشک های انقلاب اسلامی به خاک دشمن رسید و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همه آشکار شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: امروز باید این اتحاد و همبستگی را حفظ و بیش از گذشته ولایت پذیر باشیم چرا که افقی روشن در انتظار نظام و ملت ایران اسلامی بوده و ایران اسلامی در آینده یکی از قدرتهای مطلق سیاسی،نظامی و اقتصادی در جهان خواهد بود.

افق پیش روی ملت و نظام ایران اسلامی روشن است

فرماندار ویژه دهلران نیز در این مراسم با اشاره به نقش مردم دهلران در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: عمران و آبادانی که امروز در جای جای دهلران در حال اجراست همه حاصل خون شهدا و مجاهدت ایثارگران است.

"لطیف صادقی" تصریح کرد: اگر امروز امنیت، آرامش، رفاه وسازندگی در دهلران وجود دارد، بخش دشت عباس این شهرستانقطب تولید گندم در استان و کشور است، مجتمع بزرگ ان. جی. ال ۳۱۰۰ در حال بهره برداری است، پتروشیمی دهلران در تب و تاب شکل گیری است، پروژه های آبرسانی و راهسازی در این شهرستان در حال اجراست، عمران و آبادانی وجود دارد، همه حاصل خون شهدا ومجاهدت ایثارگران است.

وی یادآور شد: امروز ما به شهدا و ایثارگران می گوییم، ای شهدا و ای ایثارگران ما قدردان شما هستیم و تاریخ گواه زحمات شماست و رشادت شما در تاریخ ماندگار است و با تمام توان در مسیر و راه شما قدم برخواهیم برداشت.

افق پیش روی ملت و نظام ایران اسلامی روشن است

به گزارش ایرنا، جشنواره ادبی هنری "سجاده های سرخ" در دهلران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

اجرای نمایش صحنه ای،پخش کلیپ،خاطره گویی،رونمایی از کتاب دفاع مقدس اثر منوچهر آبسالان، تجلیل از فرماندهان ادوار گذشته سپاه ناحیه دهلران از جمله برنامه های آیین اختتامیه این جشنواره بود.

در پایان از برترین های و برگزیده های بخش شعر، دلنوشته،خاطره و عکس این جشنواره با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha