هیات ناشنوایان در تمامی شهرهای آذربایجان‌غربی فعال شود

ارومیه- ایرنا- رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان در ‌ارومیه گفت: آذربایجان‌غربی بعد از استان البرز دومین سالن تخصصی برای ورزش ناشنوایان دارد و این روند باید در تمامی شهرستان‌های این استان ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی نکونعل آزاد سه‌شنبه شب با حضور در مجمع سالیانه هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این استان در زیرساخت ورزش ناشنوایان از ظرفیت مناسبی برخوردار است، اظهار کرد: ورزش قهرمانی و همگانی این استان از افتخارات کشور است و امیدواریم شاهد فعال شدن هیات ناشنوایان در تمام شهرستان‌های استان باشیم.

وی اضافه کرد: تشکیل شورای راهبردی یکی از نیازهای مهم هیات‌های استانی است که در جهت تامین مالی و بهبود شرایط اقتصادی هیات و ورزشکاران باید تلاش متناسبی داشته باشد.

وی بیان کرد: بازی‌های آسیایی ناشنوایان قرار بود در ۱۵ رشته آقایان و ۹ رشته بانوان ایران در مهرماه برگزار شود که هیچ کشوری برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی نکرد که در نهایت رقابت‌ها به تعویق و تصمیم به انتقال میزبانی در آذرماه به کشور مالزی شد.

نکو نعل آزاد ادامه داد: ما نیز برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی خواهیم کرد و با توجه به اینکه المپیک ۲۰۲۵ در آذرماه سال آینده برگزار می‌شود بنابراین باید با تلاش شبانه‌روزی به هدف درخشش ورزش کشور در هر ۲ رقابت برسیم.

آذربایجان‌غربی از استان‌های نمونه ورزش ناشنوایان کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز در این محمع افزود: درخشش ورزشکاران و اعزام آنها به مسابقات مختلف و میزبانی از مسابقات، اردوها و حمایت از جامعه ورزش ناشنوایان نشان از روند مناسب در این رشته ورزشی را دارد.

سجاد بیرامی بیان کرد: احداث سه سالن تخصصی نابینایان، معلولین، توان‌یابان و ناشنوایان با حمایت استاندار آذربایجان‌غربی پایگاه خوبی برای استعدادیابی و جامعه ورزش این اقشار شکل داده است.

بیرامی افزود: در حمایت از ورزشکاران به ویژه ورزشکاران ناشنوا هیچ محدودیتی نداریم و ورزشکاران نباید دغدغه دیگری جز تمرین و درخشش داشته باشند زیرا این مهم وظیفه و مسئولیت اجتماعی ماست.

به گزارش ایرنا، در پایان جلسه از ورزشکاران قهرمان و موفق ورزش ناشنوایان استان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha