۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85608415
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مردم در مجلس: استاندار تیمی متناسب با برنامەهای  توسعەای در کردستان تشکیل دهد

سنندج-ایرنا- نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: می طلبد استاندار تیمی متناسب با برنامه های توسعه ای مهیا کند تا استان به سمت رشد و پیشرفت حرکت کند.

به گزارش ایرنا، سالار مرادی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری تشکیل شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های ۳۴ ماهه دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار سابق کردستان، اظهار کرد: استاندار جدید یکی از سرمایه های اجتماعی منطقه است و بعد از گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی فردی اهل سنت برای این جایگاه مهم انتخاب شد.

وی همزمانی فعالیت کاری مجلس و دولت را فرصت مطلوبی برای ارائه خدمت خواند و افزود: انتظار می رود استاندار جدید برنامه مدون چهار ساله را با همکاری مدیران و مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تهیه کنند.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کردستان از ظرفیت های فراوانی از جمله آب، کشاورزی، معدن، ترانزیتی و گردشگری برخودار است، افزود: طی برنامه راهبردی مشخص شود که استان تا چهار سال دیگر در بخش های مختلف از شاخص کنونی به شاخص تعیین شده می رسد.

مرادی با اشاره به اینکه در حوزه هایی مانند معادن، اشتغال و آب مشکلاتی داریم، گفت: براساس گزارش های موجود استان از ارزش افزوده معادن بهره ای نمی برد و این باید حل شود.

وی با بیان اینکه بعد از تغییر مدیران شایعات و حرف و حدیث هایی در جامعه مطرح می شود، یادآور شد: بی شک برخی از مدیران لایق تشکر و تعدادی نیازمند تذکر هستند که بهتر حرکت کنند و عده ای را هم باید تغییر داد تا فرد توانمندتری جایگزین او شود.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مجلس را از دخالت در عزل و نصب ها منع کرده است، گفت: می طلبد استاندار تیمی متناسب با برنامه های توسعه ای مهیا کند تا کردستان درست در مسیر رشد و پیشرفت حرکت کند.

مرادی ادامه داد: بدنه کارشناسی ادارات استان ضعیف شده است بنابراین باید کمک کرد تا جوانان هم در داخل استان و خارج آن رشد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha