سخنان رهبری در مورد پیروزی نهایی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بسیار امیدوارکننده بود

سنندج- ایرنا- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جبهه مقاومت و حزب الله، پیروز نهایی جنگ در برابر رژیم صهیونیستی هستند، بسیار امیدوار کننده و ارزشمند بود.

امیر سرتیپ دوم حمیدرضا رحمت پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، همه مسلمانان وظیفه دارند با تمام قوا از ملت مظلوم فلسطین دفاع و برای پیروزی آنان تلاش کنند.

وی رژیم صهیونیستی را مشکل اول دنیای اسلام دانست و افزود: همچنانکه رهبری فرمودند، مقاومت در نهایت پیروز میدان جنگ با رژیم صهیونیستی است؛ چرا که در راه خدا جهاد می کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان به سخنان رهبری درباره جنگ و دفاع مقدس نیز اشاره داشت و اضافه کرد: ارتش منسجم بعثی با تجهیزات کامل به ایران حمله کرد، با این تصور که انقلابی نوپا سرکار آمده و به راحتی قابل نابودی است که با مجاهدت مردم و نیروهای باایمان نظامی شکست خورد.

امیر رحمت پور ادامه داد: صحبت های رهبری مبنی بر انتقال رشادت های رزمندگان دفاع مقدس به شکلی توصیفی و تبیینی به نسل جوان بسیار مهم است و این مهم باید سرلوحه کار ما باشد.

وی تاکید کرد: فلسفه تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان، تزریق روحیه فداکاری و ایثار و جهاد در راه میهن اسلامی به نسل جدید است.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه در دیدار هزاران نفر از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت، سخنرانی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha