۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
کد خبر: 85608353
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

خراسان‌رضوی بارانی می‌شود

۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
کد خبر: 85608353
خراسان‌رضوی بارانی می‌شود

مشهد-ایرنا-کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های رگباری از عصر امروز در مناطق مختلف این استان آغاز می شود و به تناوب تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

سارا حکمی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارش ها به طور پراکنده و رگباری خواهد بود که مناطق شمال، شمال غرب و جنوب خراسان رضوی بیشترین میزان بارش ها را خواهند داشت و احتمال وقوع روان آب در این مناطق نیز پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بارش ها در ارتفاعات شمال خراسان رضوی در برخی از ساعات و در روزهای ابتدایی هفته آینده به شکل برف رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: به لحاظ دمایی نیز روند کاهشی دما همچنان در استان ادامه خواهد داشت و هوای خنک در خراسان رضوی ماندگار است.

حکمی خاطر نشان کرد: بارش باران از عصر امروز در مشهد آغاز می شود و این بارش ها تا صبح فردا، جمعه با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، خوشاب با کمینه دمای ۱۴ و داورزن با بیشینه دمای ۴۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۹ تا ۳۳ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: دمای کنونی مشهد ۲۳ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha