عرضه ۴۰۰ عنوان کتاب حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی
عکس تزئینی

تبریز - ایرنا - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: ۴۰۰ عنوان کتاب حوزه ایثار و شهادت در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان در محل مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز عرضه شده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، «علی‌اکبر سلمانی» در حاشیه بازدید از این نمایشگاه افزود: این کتب که چاپ سه سال اخیر هستند و توسط ۳۰۰ نویسنده، تالیف و اغلب در انتشارات نشر شاهد به زیور طبع آراسته شده‌اند.

وی اظهار کرد: این کتاب‌ها در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب‌های ادبی، داستان، خاطره، شعر، پژوهش و سایر قالب‌های محتوایی به نمایش و فروش گذاشته شده‌اند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: متقاضیان خرید این کتاب ها، از تخفیف ۲۰ درصدی ویژه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان برخوردار می‌شوند.

سلمانی، ادامه داد: هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی از عرضه کتب حوزه ایثار و شهادت در این نمایشگاه، معرفی و شناساندن سیره شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز شنبه هفته آینده، ۷ مهر از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به محل برگزاری نمایشگاه واقع در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha