مردم بندرترکمن می‌توانند از کمک وکلای معاضدتی استفاده کنند

گرگان - ایرنا - رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در گلستان گفت: بهره گیری از کمک وکلای معاضدتی برای مردم بندر ترکمن بر اساس موافقت رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، امکانپذیر است.

مهدی یگانه عصر پنجشنبه در حاشیه حضور حسین عبدلیان‌پور (رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه) در مسجد بایزید بسطامی بندر ترکمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:در این مسجد ضمن اجرای برنامه‌های مولودی‌خوانی و دیدار با علمای اهل سنت، موضوع موافقت با وکیل معاضدتی اعلام شد.

وی افزود: پس از این، ۱۲ نفر از افراد دارای پرونده در محاکم قضایی بندر ترکمن که به علت مشکلات مالی قادر به استخدام وکیل نبودند، درخواست وکیل معاضدتی دادند و با خواسته آنها موافقت شد.

وی همچنین با بیان اینکه مرکز وکلای قوه قضاییه گلستان در راستای اجرای طرح وکالت در مسجد، به عنوان مرکز برتر کشور شناخته شده است گفت: کمیسیون حقوق عامه گلستان نیز با توجه به عملکردی که در ارائه خدمات معاضدتی و حقوقی به مردم داشته رتبه اول را در سطح کشور کسب کرده است.

یگانه خاطرنشان کرد: به همین منظور براساس دستور رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، طرح وکالت در مسجد با عنوان کاروان وحدت، به مناسبت هفته وحدت، در بندر ترکمن انجام شد.

وی یادآور شد: همچنین با دستور رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، پرونده کثیرالشاکی مربوط به اسکله بندر ترکمن با ۲۷۰ شاکی به وکلای مرکز واگذار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha