لزوم حمایت از مظلومان جهان، از محورهای مورد تاکید بیانات رهبری بود

سنندج- ایرنا- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت و پشتیبانی از مظلومان جهان بویژه ملت مظلوم فلسطین،  یکی از محورها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب بود.

ماموستا اقبال بهمنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس این پیام را به ما داد که در دوران دفاع مقدس، ابهت ابرقدرت ها شکسته شد و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در جبهه‌های جنگ، نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد.

وی افزود: قدرت های جهانی در آن زمان می خواستند نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند اما با رشادت رزمندگان، نه تنها نتوانستند نظام را از بین ببرند، بلکه این نظام مستحکم تر شد و رهبری در بیانات خود بر انتقال این رشادت‌ها به نسل جوان تاکید کردند.

وی افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله نظام جمهوری اسلامی را در برابر بسیاری از حوادث بیمه کرد و بی شک اگر در آن مقطع تاریخی مردم حضور پیدا نمی‌کردند و نظام کوتاه می‌آمد، بعد از مدتی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن به نتیجه می‌رسید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر امروز هم می‌بینیم نظام جمهوری اسلامی در هر جایی لازم باشد از مسلمانان و آزادی خواهان جهان حمایت و پشتیبانی می‌کند، به این دلیل است که تفکر نظام بر این مبنا بسته شده است که بر علیه نظام سلطه مبارزه کند و رهبری در سخنانشان بازهم بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تا پیروزی نهایی تاکیدکردند.

وی ادامه داد: امروز اگر لبنان فلسطین، عراق و بسیاری کشورهای دیگر بیدار شده‌اند از نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفته‌اند و امیدواریم مسیر دفاع از مظلومان همچنان با قدرت ادامه داشته باشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه در دیدار هزاران نفر از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت، سخنرانی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha