دیدار صالحی‌امیری با دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد

تهران - ایرنا - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد دیدار و برای اجرای سه طرح مهم بین‌المللی حوزه گردشگری در ایران رایزنی کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سیدرضا صالحی‌امیری در دیدار با زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد درباره موضوعات و همکاری‌های مشترک در حوزه گردشگری و تدوام همکاری‌ها در این حوزه با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

در این نشست، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به فعالیت‌های ایران در حوزه گردشگری به تشریح سه طرح مهم بین‌المللی در حوزه گردشگری پرداخت و خواستار حمایت سازمان گردشگری ملل متحد از این طرح‌ها شد.

صالحی امیری گفت: تاسیس مرکز بین‌المللی توسعه، ترویج و تحقیقات کاربردی صنایع‌دستی در ایران، میزبانی شهرداری تهران از اجلاس گردشگری شهری و حضور شهرداران شهرهای گردشگری دنیا در تهران و نیز درخواست برگزاری دوره‌های رایگان و یا کم‌هزینه آموزش در حوزه گردشگری برای فعالان ایران از سوی سازمان گردشگری ملل متحد سه طرح مهم و بین‌المللی است که ایران با همکاری این سازمان به دنبال اجرایی شدن و یا اتمام این طرح‌ها است.

قدردانی دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد از فعالیت‌های برجسته ایران

دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های برجسته ایران در حوزه گردشگری از جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری رویدادهای مختلف گردشگری و توسعه و رونق این صنعت تشکر و قدردانی کرد.

زوراب پولولیکاشویلی از حمایت‌های بین‌المللی ایران از اقدامات و برنامه‌های دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد تشکر کرد و با اشاره به سه طرح بین‌المللی ایران در حوزه گردشگری که از سوی صالحی امیری در این دیدار مطرح شد، تاکید کرد که به زودی درباره اجرای این سه طرح به تفاهم می‌رسیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha