۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85609606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برتری تیم ملی کبدی ساحلی ایران برابر ترکمنستان

رشت - ایرنا - در ادامه نخستین دوره رقابتهای کبدی ساحلی قهرمانی جهان که در منطقه آزاد بندرانزلی جریان دارد, تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های کبدی ساحلی ایران و ترکمنستان عصر جمعه در نخستین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان در منطقه آزاد بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملی ایران در یک بازی برتر با نتیجه ۵۹ بر ۲۷ حریفش را شکست داد.

تیم ملی کبدی ساحلی ایران که در ۲ بازی قبلی خود نیز با اقتدار مقابل تیمهای نپال و دانمارک به برتری رسیده بود در این مسابقه نیز بر حریفش تسلط کاملی داشت و با این پیروزی در صدر جدول گروه نخست رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان قرار گرفت.

همچنین در سایر دیدارهای برگزارشده این مسابقات، تیم کبدی ساحلی عراق توانست تیم دانمارک را شکست دهد و تیم کبدی ساحلی پاکستان نیز مقابل کنیا به برتری دست یافت.

نخستین دوره رقابتهای کبدی ساحلی قهرمانی جهان از عصر پنجشنبه با حضور ۱۰ تیم در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی استان گیلان آغاز شد.

در این دوره از رقابتها تیمهای کبدی ساحلی ایران، نپال، پاکستان، ترکمنستان، لبنان، عراق، دانمارک، آلمان، کنیا و فلسطین حضور دارند که در ۲ گروه پنج تیمی با هم رقابت می‌کنند که در نهایت ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه خواهند یافت.

تیم ملی کبدی ساحلی ایران در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های ملی نپال، دانمارک، عراق و ترکمنستان هم گروه است؛ ضمن اینکه تیمهای ملی کبدی ساحلی پاکستان، آلمان، فلسطین، کنیا و لبنان در گروه دوم این مسابقات قرار دارند.

نخستین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha