۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۵۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85611021
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

چهار تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان صعود کردند

رشت - ایرنا - با پایان یافتن مرحله مقدماتی نخستین دوره رقابتهای کبدی ساحلی قهرمانی جهان که در منطقه آراد بندرانزلی جریان دارد , چهار تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش ایرنا, در پایان مرحله مقدماتی این رقابتها, تیم ملی کبدی ساحلی ایران با کسب چهار پیروزی متوالی به عنوان تیم اول و تیم عراق نیز با سه پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم از گروه نخست به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

همچنین از گروه دوم نیز, تیم ملی کبدی ساحلی پاکستان با چهار پیروزی و تیم کنیا با سه پیروزی و یک شکست به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی رقابت های کبدی ساحلی قهرمانی جهان راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات که روز یکشنبه برگزار خواهد شد, تیمهای ملی کبدی ساحلی ایران و کنیا به مصاف هم می روند و در دیگر دیدار این مرحله تیم های پاکستان و عراق رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

در مهمترین بازی های برگزار شده امروز نیز, تیم ملی کبدی ساحلی ایران با نتیجه ۵۱ بر ۲۷ عراق را شکست داد, نپال با نتیجه ۷۲ بر ۱۸ مقابل ترکمنستان به برتری رسید و ترکمنستان موفق شد با نتیجه ۴۸ بر ۲۴ دانمارک را شکست دهد.

نخستین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان از عصر پنجشنبه با حضور ۱۰ تیم در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی استان گیلان آغاز شد.

در این دوره از رقابتها تیمهای کبدی ساحلی ایران، نپال، پاکستان، ترکمنستان، لبنان، عراق، دانمارک، آلمان، کنیا و فلسطین حضور دارند که در ۲ گروه پنج تیمی با هم رقابت کردند.

نخستین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان عصر یکشنبه با معرفی تیمهای برتر در منطقه آزاد بندرانزلی خاتمه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha