یک‌هزار و ۸۷۳ عملیات آتش نشانی در ارومیه انجام شده است

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: در ۶ ماهه اول سال، یک هزار و ۸۷۳ عملیات در راستای کمک به شهروندان توسط این نهاد در این شهر صورت گرفته است.

وحید فروزین مهر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: از این تعداد، ۹۳۰ مورد امداد و نجات و ۹۴۳ مورد مربوط به اطفای حریق بوده است.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و نرم افزارهای نوین جهت افزایش سرعت و دقت عملیات‌های امداد و نجات در آتش نشانی اظهار کرد: در همین راستا، سیستم های ارتباطی آتش نشانی ارومیه تجهیز شده و تا یک هفته آینده بی سیم های مجهز تحویل آتش نشانی خواهد شد .

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به موفقیت تیم این نهاد در مسابقات چالش های آتش نشانی در مشهد گفت: در این مسابقات تیم آنش نشانی ارومیه جزو ۱۰ تیم برتر قرار گرفته که نشان دهنده تلاش و حرفه ای بودن آتش نشانان است‌.

فروزین مهر با اشاره به مدت زمان میانگین عملیات های این نهاد اظهار کرد: ۶ دقیقه و ۲۵ ثانیه میانگین زمان رسیدن نیروهای آتش‌نشانی ارومیه به محل حادثه است که رقمی مناسب بوده و البته سعی داریم روز به روز این زمان را کاهش دهیم.

به گزارش ایرنا، امروز هفتم مهر روز آتش نشانی در تقویم جمهوری اسلامی ایران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha