استاندار سمنان: شهادت سیدحسن نصرالله به آرمان‌های آزادیخواهان جانی تازه بخشید

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله به مبارزه و آرمان‌های والای اسلام و آزادیخواهان جهان جانی تازه بخشید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی عصر شنبه در پیامی به مناسبت شهادت «سید حسن نصرالله» آورده است: خبر شهادت روحانی جلیل‌القدر، مجاهد خستگی‌ناپذیر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، دبیرکل مقاوم و نستوه حزب‌الله لبنان، قلب ملت‌های آزاده و مسلمان را به درد آورد و اندوهی بزرگ را بر دل‌های ما نهاد.

در ادامه این پیام آمده است: این روح بزرگ و مقاوم که عمر پربرکت خود را وقف مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از شرافت و عزت امت اسلامی کرده بود، با شهادتش نیز به مبارزه و آرمان‌های والای اسلام و آزادیخواهان جهان جانی تازه بخشید.

این پیام می‌افزاید: شهادت این بزرگوار، گرچه مصیبتی سنگین است، اما همچون چراغی فروزان، راه مقاومت و پایداری را به همه آزادگان و ستم‌دیدگان جهان نشان خواهد داد و بی شک شهادت این مجاهد مخلص، امت اسلامی را در پیمودن راه عدالت و مقاومت مصمم‌تر و متحدتر خواهد ساخت.

استاندار سمنان اضافه کرد: این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، جبهه مقاومت، خانواده معزز ایشان، ملت شریف لبنان و تمامی مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنم، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اجتماع مردمی در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در مرکز استان سمنان برنامه‌ریزی شد.

در این اطلاعیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه، و به منظور محکومیت این اقدامات غیرانسانی و حمایت از مقاومت اسلامی لبنان و مردم مظلوم غزه، و با توجه به بیانات راهگشا و داهیانه رهبر معظم انقلاب در زمینه لزوم ایستادگی و مقاومت در برابر این جنایات، اجتماع مردمی در میادین اصلی شهرهای استان سمنان برگزار خواهدشد.

این آیین در شهرستان سمنان ساعت ۱۷ امروز(شنبه) در معراج شهدا(میدان سعدی) برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شریف و انقلابی دعوت کرد تا با حضور پرشور خود، صدای اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی را به جهانیان برسانند.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha