نماینده مجلس: قوی‌تر از قبل از حزب الله حمایت می‌کنیم

سمنان - ایرنا - نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: قوی‌تر از گذشته برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی در فقدان عظیم «سیدحسن نصرالله» در کنار مردم لبنان و حامی حزب الله هستیم. 

به گزارش ایرنا از دفتر نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، عباس گلرو روز یکشنبه در پیامی به مناسبت شهادت «سیدحسن نصرالله» آورده است: شهادت رهبر بزرگ محور مقاومت، سید و سالار شهیدان راه قدس، جناب سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به رهبر معظم انقلاب، ملتهای آزاده دنیا به ویژه مردم لبنان، حزب الله قهرمان و خانواده این مجاهد بزرگ تسلیت می گویم.

وی تاکید کرد: در این فقدان عظیم در کنار مردم لبنانیم و برای نابودی کامل رژیم اسرائیل، قوی‌تر از قبل، از حزب الله حمایت می کنیم.

نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و لبنان در این پیام افزود: سرزمین اشغالی برای ساکنان غاصب، ناامن تر از قبل گردیده، رژیم صهیونیستی در ورطه فروپاشی افتاده و نتانیاهوی جنایتکار، آل یهود را به پرتگاه فنا و سقوط نزدیک کرده است.

در ادامه پیام گلرو آمده است: در این جنایت، ایالات متحده آمریکا که با ارسال سلاح و تجهیزات و پشتیبانی اطلاعاتی به عنوان حامی اصلی جنایتکار شناخته می شود، شریک اصلی جرم و جنایت است و باید در برابر افکار عمومی و ملتهای مسلمان پاسخگو باشد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: راه سیدحسن نصرالله تا آزادی قدس شریف ادامه دارد و سرنوشت محتوم «قوم الظالمین» نابودی است که خداوند در قرآن کریم فرمود «قُلْ لِلَّذِینَ کَفَرُوا سَتُغْلَبُونَ وَ تُحْشَرُونَ إِلی‌ جَهَنَّمَ وَ بِئْسَ الْمِهادُ».

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد. این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha