اجتماع مردم دارالمرحمه سمنان در سوگ شهادت سید حسن‌نصرالله + فیلم

سمنان - ایرنا - مردم دیار دارالمرحمه در سوگ شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و محکومیت اقدام‌ سخیف و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در نقاط مختلف استان سمنان اجتماع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استان سمنان با اعلام خبر شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله در سوگ و اندوه فرورفت و مردم این دیار از فرط غمگینی از این ضایعه به خیابان‌ها آمدند و با مشت‌های گره کرده و فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا انزجار و همدردی خود را اعلام کردند.

مردم سمنان به همراه مسوولان نظامی، انتظامی، دستگاه‌های اجرایی و حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ساعت ۱۷ با اجتماع در معراج‌الشهدا خواستار توجه جوامع بین‌المللی و نهادهای مدعی حقوق بشر به این اقدام‌های ناقض حقوق بشری شدند.


مردم شریف و انقلابی با حضور پرشور خود خواستند صدای اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی را به جهانیان برسانند.

به گزارش ایرنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه، و به منظور محکومیت این اقدامات غیرانسانی و حمایت از مقاومت اسلامی لبنان و مردم مظلوم غزه، و با توجه به بیانات راهگشا و داهیانه رهبر معظم انقلاب در زمینه لزوم ایستادگی و مقاومت در برابر این جنایات، اجتماع مردمی در میادین اصلی شهرهای استان سمنان برگزار شد.

مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha