رژیم صهیونیستی با اقدامات رذیلانه راه حیات خود را می‌بندد

بیرجند ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: رژیم صهیونیستی با این اقدامات رذیلانه و استفاده از تروریسم، ادامه راه حیات را بر خود بیشتر می‌بندد.

جواد قناعت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عالم عامل فاضل "سید حسن نصرالله" که زندگی خود را در مسیر مقاومت در برابر اشغالگری‌ها، تبعیض‌ها و نسل کشی‌ها صرف کرد، به دستان پلید شقی ترین مردمان دنیا، حیات جاودانه یافت.

وی اظهار کرد: این انسان وارسته در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، راه آسمان در پیش گرفت تا همان گونه که آرزو داشت همنشین صالحان باشد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مجاهد نستوه جبهه مقاومت که در شمار محبوب ترین چهره‌های جهان اسلام بود، سال‌ها جانش را به کف گرفته و برای رهایی انسان‌های آزادیخواه از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

وی ادامه داد: شهادت سید حسن نصرالله‌ها، اسماعیل هنیه‌ها و حاج قاسم سلیمانی‌ها سندی بر حقانیت اسلام و زیاده خواهی‌های رژیم کودک کش اسرائیل است که به پشتوانه شیطان بزرگ آمریکا دست به هر خبط و خطایی می‌زند و از به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان هم ابایی ندارد.

قناعت گفت: در این میان تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با موضع گیری‌های به موقع تحت رهبری‌های داهیانه ولی امر مسلمین، حمایت و پشتیبانی موثر خود را از مظلومان و مجاهدان دریغ نکرده و با پیشبرد سیاست‌های وحدت طلبانه و پرهیز از تفرقه و دوگانگی، بر انسجام جهان اسلام به عنوان مهمترین عامل بازدارنده در برابر زورگویی‌ها پافشاری دارد.

وی بیان کرد: بدون تردید همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد و ما شاهد بیداری جهانی هستیم.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌ الله لبنان در پی حملات هوایی و پیاپی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت در شامگاه جمعه ششم مهرماه، به شهادت رسید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت برای ابراز همدردی با مردم مظلوم و مقاوم لبنان و جبهه مقاومت از روز یکشنبه هشتم مهرماه به مدت پنج روز در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha