۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۹
کد خبر: 85611387
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ وقف جدید در بابل ثبت شد

۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۹
کد خبر: 85611387
۶ وقف جدید در بابل ثبت شد

ساری - ایرنا - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل با بیان این که روشنگری برای وقف در راستای نیازمندیهای روز جامعه برای افکار عمومی در جریان است، گفت: در سال جاری ۶ وقف جدید در این شهرستان ثبت شد.

حسن برزگر روز یکشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بسیاری از خیران و مردم همچنان طبق سنت دیرینه علاقمند به وقف های مذهبی برای عزاداری و اطعام دهی هستند که این اقدام ارزشمندی محسوب می شود اما ضرورت های روز جامعه هم برای آنها تشریح می شود.

وی گفت: بخش های مختلف درمانی، ورزشی، فرهنگی و کمک به نیازمندان از جمله برنامه های فرهنگی است که در راستای شکل گیری وقف های جدید در این شهرستان انجام می شود.

برزگر با بیان این مطلب که حدود ۷۰ درصد از وقف های این شهرستان برای اطعام و عزاداری امام حسین(ع) است، اظهار کرد: اجرای درست نیت واقف یکی از اولویت های مهم اوقاف محسوب می شود.

وی گفت: احیای بناهای موقوفه ها یکی از برنامه های محوری عمرانی اوقاف در این شهرستان محسوب می شود و این امر درآمد موقوفه را ۱۰ برابر بیشتر خواهد کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل تصریح کرد: بر اساس نیت موقوفه رحمانی بابل ۱۰۰ بسته لوازم تحریر به دانش آموزان کم برخوردار اهداء شد.

بابل دارای بیش از ۲ هزار موقوفه است که به لحاظ میزان موقوفات رتبه پنجم کشور را دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha