۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲
کد خبر: 85611524
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مادر شهید «حسین خرازی» آسمانی شد

۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲
کد خبر: 85611524
مادر شهید «حسین خرازی» آسمانی شد

اصفهان- ایرنا- مادر سردار شهید «حسین خرازی» از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس در گذشت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش ایرنا، حاجیه خانم طیبه تابش مادر شهید خرازی و بانوی مجاهد و صبور امروز (یکشنبه) در سن ۸۸ سالگی بر اثر کهولت سن به سوی معبود شتافت.

او پیش از این در مصاحبه ای گفته بود: وقت و بی وقت بر سر مزار حاج حسین می روم و زیارتش می کنم؛ حاج حسین هم که همیشه ناز مرا می‌کشید و هوایم را داشت، الان هم همینطور است. فقط از او می خواهم ما را هم شفاعت کند.

حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت مادر سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین خرازی را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، شهید حسین خرازی یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بود که با فرهنگ دینی و عشق به اهل بیت(ع) تربیت و پرورش یافت.

مادر شهید «حسین خرازی» آسمانی شد

این شهید والامقام در عملیات‌های مختلف از جمله ثامن الائمه و طریق القدس خوش درخشید و در پاکسازی مناطق اشغالی از وجود دشمن بعثی و پیروزی‌های رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس تاثیر فراوان داشت.

شهید حاج حسین خرازی که یکم شهریور ۱۳۳۶ در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود در عملیات خیبر بدلیل برخورد ترکش، دست راست خود را از دست داد و هشتم اسفند ۱۳۶۵ با سمت فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر، گردن و سینه شهید شد.

یک دهم‌ شهدای کشور از اصفهان هستند و این استان ۲۴ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha