۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85612958
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تجمع دانشگاهیان ملایر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

همدان- ایرنا- دانشگاهیان دانشگاه ملی ملایر با برپایی تجمع اعتراضی، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و به ساحت آسمانی شهید "سیدحسن نصرالله" ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا؛ اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه ملی ملایر با برپایی تجمع و سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیسم"، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم فلسطین و لبنان و شهادت رهبران و فرماندهان حزب الله و مقاومت را محکوم کردند.

در بیانیه دانشگاهیان دانشگاه ملایر که در این تجمع و در محکومیت این جنایات با شعارهای دشمن‌ستیزانه قرائت شد، مطرح شد: این بار نیز در امتداد سیاست‌های ددمنشانه استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی، دست جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی فرمانده دلیر، مجاهد کبیر، پرچم‌دار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی، "سیدحسن نصرالله" را از جمع مبارزان فی‌سبیل الله گرفت و روح بلند این مجاهد خستگی‌ناپذیر به ملکوت پرواز کرد.

دانشگاهیان دانشگاه ملایر اعلام کردند: دنیای اسلام و جبهه مقاومت شخصیتی باعظمت و رهبر و پرچمداری برجسته و کم‌نظیر را از دست داد، اما بی‌گمان خون این سید مقاومت در کنار دیگر شهدای جبهه مقاومت، موجب ایجاد وحدت و همبستگی در جریان مقاومت ضد سلطه و صهیونیزم غاصب خواهد شد و نصرت الهی را برای رزمندگان این جبهه به ارمغان خواهد آورد.

تجمع دانشگاهیان ملایر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

دانشگاهیان دانشگاه ملایر ضمن محکوم کردن اقدامات ددمنشانه این رژیم مستکبر و حامیان آن، این ضایعه عظیم را به حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، محور عزتمند مقاومت اسلامی و نیروهای مومن و انقلابی تبریک و تسلیت گفتند و ابراز امیدواری کردند: با همت والای مجاهدان حزب الله و تمامی مسلمانان جهان شاهد بزودی نماز آزادی در مسجدالاقصی اقامه شود.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ملی ملایر روز دوشنبه در این تجمع گفت: حزب الله زنده و پایدار است و به طور قطع پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به حمایت های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی، بیان کرد: مکتب و راه نورانی شهیدان موجب نابودی رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی خواهد شد و همانگونه که در سخنان مسوولان کشور نیز عنوان شد، دستور این جنایت بزرگ ضد بشری توسط نتانیاهو از مقر سازمان ملل و با هماهنگی شیطان بزرگ آمریکا انجام شد و این لکه ننگ تا ابد بر پیشانی آنان خواهد ماند.

به گزارش ایرنا؛ دانشگاه ملی ملایر در چهار کیلومتری محور ملایر به اراک واقع شده و بیش از پنج هزار دانشجو در مقاطع مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

تجمع دانشگاهیان ملایر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha