شهادت طلبی، ایران را از نگاه خبیث دشمنان مصون نگه‌داشته است

رشت - ایرنا - رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: روحیه شهادت‌طلبی، جمهوری اسلامی را از نگاه خبیث دشمنان مصون نگه داشته است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی روز یکشنبه در یادواره هزار و ۳۲۲ شهید یگان ویژه فرماندهی کل انتظامی کشور و ۳۳ شهید گیلان در رشت اظهار کرد: ملتی که شهادت را سعادت بداند، هیچگاه شکست نخواهد خورد.

وی افزود: رزمندگان و شهدای گرانقدر ما در دوران دفاع مقدس با دستان خالی، هشت سال در مقابل قدرت‌های عالم ایستادگی کردند و اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک مقدس میهن اسلامی را به دشمنان این مرز و بوم و نظام ندادند.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم مقام شهدا را در ردیف مقام انبیاء عنوان کردند و خانواده شهدا باید به جایگاهی که دارند، افتخار کنند؛ زیرا آنان مروج جبهه حق هستند و از سوی دیگر برپایی یادواره شهدا، بازگویی اهداف شهیدان است که باید با برپایی این مراسم، سیره و روش شهدا را بیش از پیش برای نسل امروز تبیین کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی اضافه کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه مهمترین خواست شهدا بوده است زیرا در همه وصیت‌نامه شهیدان گرانقدر بر این امر تاکید کرده اند زیرا اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سایه رابطه امامت و امت است و در این صورت آسیبی به کشور وارد نمی شود.

حجت الاسلام ادیانی در ادامه با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله افزود: شهید سیدحسن نصرالله پرچمدار جبهه مقاومت و سید شهیدان مقاومت است که عمرش را در مسیر جهاد و  مجاهدت در راه خدا سپری کرد.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی اظهار کرد: شهید سیدحسن نصرالله سه دهه فرماندهی حزب الله لبنان را برعهده داشت و آن را تبدیل به یک نهاد بالنده کرد و شهادت حق مسلم وی بود. به برکت خون ایشان، به طور حتم حزب الله لبنان و جبهه مقاومت قدرتمندتر از گذشته خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در یادواره هزار و ۳۲۲ شهید یگان ویژه فرماندهی کل انتظامی و ۳۳ شهید این یگان در گیلان، سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان، خانواده شهدا، جانبازان و سایر مسئولان نیروی انتظامی حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha