برادران کلاهبردار سکه فروش در شیراز به دام افتادند

شیراز-ایرنا-رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: ۲ برادر در شیراز که با خرید و فروش سکه بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ کاووس حبیبی یکشنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی وصول چند فقره شکوائیه از شهروندان به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، موضوع به صورت ویژه دردستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد افرادی با اخذ پروانه کسب و تاسیس یک باب مغازه سکه فروشی در یکی از خیابان های شهر شیراز اقدام به خرید و فروش سکه طلا از شهروندان می کردند و پس از مدتی با بهانه های مختلف از تحویل سکه های فروخته شده و پرداخت پول سکه های خریداری شده خودداری می کردند و پس از گذشت چند روز مغازه را تعطیل کردند و متواری شدند.


حبیبی ادامه داد:پرونده اولیه تشکیل شد و با انجام تحقیقات پلیسی، هویت کلاهبرداران که دو برادر بودند شناسایی شد و طی یک عملیات در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه برادران کلاهبردار در تحقیقات و بازجویی های پلیسی به جرم ارتکابی اقرار کردند، افزود: تا کنون ۱۲ نفر از شکات شناسایی شده اند که بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال کلاهبرداری از آنان صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha