سرقت در شاهرود ۱۷ درصد کاهش یافت

شاهرود - ایرنا - فرمانده انتظامی شاهرود از کاهش ۱۷ درصدی سرقت و افزایش ۹ درصدی دستگیری سارقان طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: مکانی جایگزین پیست موتورسواری، ویژه جوانان به طور موقت فعال شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ علیرضا شائینی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: در حوزه کشف و انهدام مواد مخدر ماموریت‌های هدفمندی به صورت شبانه روزی طی یکسال گذشته به انجام رسید.

وی به اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: اخطارها و تذکراتی که از سطح جامعه به نیروی انتظامی می‌رسد، زمینه اجرای این طرح را فراهم می‌کند.

سرهنگ شائینی تصریح کرد: بخش بسیاری از ماموریت‌های پلیس با توجه به ملاحظاتی که در فراجا وجود دارد، امکان اطلاع‌رسانی به عموم مردم را ندارد.

وی به حضور مستمر پلیس در محل اسکان مسافران، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به ویژه در تابستان اشاره کرد و افزود: سعی شد برای مسافران و شهروندان امنیت و احساس امنیت در این مکان‌ها ایجاد شود.

سرقت در شاهرود ۱۷ درصد کاهش یافت / آغاز فعالیت پیست موتورسواری

فرمانده انتظامی شاهرود تصریح کرد: تحرکات در حوزه جرایم خشن طی سال گذشته نسبت به سال‌های قبل با تدبیر کارشناسان پلیس در این شهرستان کاهش داشت.

وی با اشاره به اجرای عملیات ساخت پیست موتورسواری در شاهرود ادامه داد: البته موتورسواران می‌توانند تا ۲ ماه دیگر همچنان از پیست موقت فعال در شهرستان استفاده کنند.

به گفته وی، تعاملات اجتماعی با تمام دستگاه‌های اجرایی و نهاده‌ها در راستای کاهش و پیشگیری جرایم در دستور کار قرار دارد.

این مسوول با بیان اینکه فضای مجازی برای نیروی انتظامی به عنوان یک فرصت تلقی می‌شود، افزود: خبرنگاران پل ارتباطی و زبان گویا بین مردم و پلیس هستند و دغدغه‌های مردم را به درستی انعکاس می‌دهند.

اجرای ۳۵ برنامه شاخص در هفته نیروی انتظامی

وی به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: اجرای ۳۵ برنامه شاخص از سیزده تا بیستم مهر در دستور کار قرار دارد.

وی به برگزاری همایش موتورسواران قانومند در روز سیزدهم مهر اشاره کرد و افزود: این برنامه روز جمعه ساعت ۹ صبح در شهرک فدک برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی شاهرود ادامه داد: برپایی میز خدمت و ارایه خدمات رایگان پزشکی بهداری نیروی انتظامی در نماز جمعه، حضور فرمانده‌هان نیرو در مسجدها، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، رژه موتوری و خودرویی با عنوان نمایش اقتدار، مشاوره حقوقی و قضایی رایگان و برگزاری صبحگاه مشترک از جمله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است.

شهرستان شاهرد با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha