۹ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85612533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت فرمانده جنبش حماس در لبنان

۹ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۰
کد خبر: 85612533
شهادت فرمانده جنبش حماس در لبنان

تهران-ایرنا- جنبش حماس از شهادت یکی از فرماندهان ارشد خود به همراه اعضای خانواده اش در جریان تجاوزهای رژیم صهیونیستی به لبنان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد که «فتح شریف ابوالامین»، فرمانده جنبش حماس در لبنان و عضو فرماندهان این جنبش در خارج، در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان به شهادت رسید.

«امیه ابراهیم عبدالحمید»، همسر این فرمانده و «امین فتح شریف»، پسر وی و همچنین «وفا فتح شریف» دختر این فرمانده فلسطینی نیز در این حمله به شهادت رسیدند.

این فرمانده فلسطینی به همراه همسر و دو فرزند خود بامداد امروز(دوشنبه) در منزلشان واقع در اردوگاه البص در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

جنبش حماس در بیانیه خود تاکید کرد: با این شهید و تمام شهدای دیگر عهد می بندیم که تا زمان بیرون راندن صهیونیست ها از فلسطین و آزادی قدس و تمام اسرای فلسطینی راه آن ها را ادامه خواهیم داد.

ساعاتی پیش نیز منابع خبری گزارش دادند که حمله رژیم صهیونیستی به منطقه «الکولا» در بیروت موجب شهادت سه فرمانده ارشد جنبش خلق برای آزادی فلسطین شد.

جنبش خلق برای آزادی فلسطین با تأیید خبر ترور فرماندهان خود اسامی آنها را «محمد عبدالعال»، عضو دفتر سیاسی و مسؤول اداره نظامی و امنیتی این جنبش، «عماد عوده» عضو اداره نظامی این جنبش و فرمانده نظامی در لبنان و «عبدالرحمن عبدالعال» اعلام کرد که در حمله اسرائیل به منطقه «الکولا» شهید شدند.

علاوه بر این افراد ۱۰ تن دیگر نیز در این حمله شدید زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه نیز حملات جنایتکارانه‌ای را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha