۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85612756
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین موزه آشپزخانه صنعتی ایران در البرز دایر شد

کرج - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان البرز از تاسیس اولین موزه آشپزخانه صنعتی ایران توسط بخش خصوصی به مناسبت هفته گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز ،" رحیم خاکی" روز دوشنبه گفت: این موزه با مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با هدف جذب گردشگران و معرفی این صنعت دایر شده است.

وی اظهار کرد: اولین موزه آشپزخانه صنعتی در ایران به سیر تحول آشپزی از ابتدای زیست بشر تا کنون پرداخته و به صورت ویژه روند تکامل تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی در دنیا را معرفی می کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز افزود: این موزه به لحاظ طراحی در جهان منحصر به فرد است و محتوای آن با هوش مصنوعی انجام شده است.

خاکی گفت : اولین موزه آشپزخانه صنعتی ایران در کارخانه تولید لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی گازسو واقع در محور ارتباطی کرج - قزوین راه اندازی شده و آماده استقبال از بازدیدکنندگان و گردشگران علاقه‌مند به این حوزه است.

وی تاکید کرد: استان البرز دارای کارخانه های صنعتی فراوانی است که برخی از آنها با سبقه و پیشینه تاریخی غنی می‌توانند اقداماتی مشابه برای ایجاد موزه‌های صنعتی و جذب هر چه بیشتر گردشگران انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha