۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 943
کد خبر: 85613058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت آلمان از اقدام جنایتکارانه اسرائیل در به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله»

تهران – ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه آلمان امروز با حمایت از رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌ الله لبنان، این اقدام جنایتکارانه صهیونیستی را استفاده «اسرائیل از حق دفاع از خود» توصبف کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی وزارت خارجه آلمان بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بیروت در این زمینه گفت: حزب‌الله یک سازمان تروریستی است. جلسه‌ای با مقام های ارشد حزب ‌الله تشکیل شده بوده که می‌توان برداشت کرد مشغول برنامه‌ ریزی برای عملیات های بعدی بودند.

سخنگوی مذکور ادامه داد: دلایلی نیز وجود دارد که باور کنیم حق دفاع از خود در این مورد اعمال شده است.

وزیر امور خارجه آلمان نیز روز گذشته در ادامه مواضع حمایتگرانه سران برلین از رژیم صهیونیستی، از جنایات هولناک این رژیم در غزه و لبنان حمایت کرد.

آنالنا بائربوک در مصاحبه با شبکه بلومبرگ، نه تنها جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان محکوم نکرد بلکه مدعی شد که "هر کشوری دیگر در شرایط کنونی همین رفتار را از خود نشان می داد. "

وی همچنین ادعا کرد: از آن جایی که همچنان تهدید ها علیه اسرائیل وجود دارد، تل آویو می تواند از خود دفاع کند.

وزیر امور خارجه آلمان با تکرار اظهارات قبلی اولاف شولتس صدراعظم مبنی بر حمایت از رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که امنیت اسرائیل در راستای منافع ملی آلمان است اما برلین در این میان بر رعایت قوانین بین المللی بشردوستانه نیز پا فشاری می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha