نمایش غیرمنتظره و دور از انتظار پرسپولیس مقابل پاختاکور؛ کار صعود گره خورد

تهران- ایرنا- شب گذشته در هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان پرسپولیس در برابر حریف ازبکستانی خود متوقف شد تا کار این تیم برای صعود به دور بعدی سخت شود.

به گزارش ایرنا، علی‌رغم شکست یک بر صفر پرسپولیس در هفته نخست رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا برابر الاهلی عربستان، شاگردان خوان کارلوس گاریدو نمایش قابل قبولی را مقابل حریف متول عربستانی داشتند و همین موضوع سبب شد تا سرخ‌پوشان مورد تحسین کارشناسان و هواداران قرار بگیرند.

قرمزها بعد از تقابل با الاهلی به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه دادند. آنها در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک که همیشه برای این تیم دردسرساز می‌شد نمایش خوبی داشتند و موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را شکست دهند. شاگردان گاریدو در شهرآورد یکصد و چهار با یک بازی منطقی موفق شد رقیب سنتی خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و با یک بازی کمتر با ۱۱ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کند.

با وجود این شرایط و همچنین حمایت هواداران به نظر می‌رسید سرخ‌پوشان در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا کار نه چندان دشواری مقابل حریف ازبکستانی خود داشته باشند و به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کنند. گل زودهنگام و ثانیه چهلی علی علیپور نیز بیانگر همین موضوع بود و به نظر می‌رسید پرسپولیس شب خاطره انگیزی را برای هواداران خود رقم خواهد زد.

نمایش غیرمنتظره و دور از انتظار پرسپولیس مقابل پاختاکور؛ کار صعود گره خورد

شرایط نامساعد زمین و در ادامه بارندگی سبب شد تا پرسپولیس نتوان همان نمایش همیشگی خود در هفته‌های اخیر را ارائه دهد. پاختاکور که سرمربی خود را در این بازی روی نیمکت نمی‌دید، در دقایق انتهایی بازی در نیمه نخست رفته رفته موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه قرمزها ایجاد کرد و در نهایت در نیمه دوم به گل رسید.

با نگاه اجمالی به آمار این بازی می‌توان فهمید که پرسپولیس در بازی با پاختاکور شرایط خوبی نداشت. حریف ازبکستانی در شرایطی ۱۹ شوت به سمت دروازه سرخ‌پوشان شلیک کرد که این آمار برای پرسپولیس روی عدد ۹ ثبت شد و بدون شک اگر الکسیس گندوز در این بازی حضور نداشت شاید شبی تلخ برای قرمزهای پایتخت رقم می‌خورد.

پرسپولیس در شرایطی تنها ۲ کرنر در بازی شب گذشته زد که حریف ازبکستانی آمار ۸ کرنر را به ثبت رساند. شاگردان گاریدو در این دیدار خانگی به ازبکستانی‌ها اجازه دادند ۱۹ بار در محوطه جریمه این تیم توپ لمس کنند، در شرایطی که این تیم به عنوان میزبان نیز در این بازی همین میزان آمار را از خود به ثبت رساند. با این تساوی آن هم در شرایطی که قرمزها محکوم به پیروزی در این دیدار خانگی بودند تا راه خود را برای صعود به دور بعدی لیگ نخبگان همواره کنند، به نظر می‌رسد کار گاریدو و شاگردان برای صعود دور حذفی گره خورده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha