۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۱
کد خبر: 85614429
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته های هیات های ورزشی در کرمانشاه احیا می شود

کرمانشاه - ایرنا - معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت در راستای فعال ساختن هیات های ورزشی استان، کمیته های مختلف این هیات ها احیا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمد حسین زاده عصر روز سه شنبه در جمع مسوولان کمیته های روابط عمومی هیات های ورزشی استان با اشاره به فعالیت ۵۳ هیات ورزشی در کرمانشاه افزود: در حال حاضر بیشتر کمیته های مختلف این هیات های ورزشی در استان غیرفعال بوده و متاسفانه در انحصار روسای هیات ها قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه برخی هیات‌های ورزشی کرمانشاه بی‌برنامه بوده و تمام فعالیت آنها توسط چند نفر کادر اجرایی انجام می‌شود اضافه کرد: همه هیات‌های ورزشی باید تشکیلات خود را تکمیل و کمیته های مختلف زیرپوشش خود را فعال کنند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با یادآوری اینکه در بسیاری از هیات ها حتی شرح وظایفی برای کمیته ها تعیین نشده است یادآور شد: در نخستین گام پیش بینی شده است تا کمیته روابط عمومی هیات های ورزشی فعال شوند.

کمیته های هیات های ورزشی در کرمانشاه احیا می شود

وی اضافه کرد: بر همین اساس برنامه ریزی شده است تا ضمن برگزاری دوره های آموزشی برای مسوولان کمیته های روابط عمومی هیات های ورزشی، زمینه تعامل آنها را با خبرگزاری های رسمی و رسانه های محلی فراهم سازیم.

حسبن زاده ادامه داد: برای فعال ساختن روابط عمومی ها همچنین ایجاد یک شورای درون صنفی برای آنها پیش بینی شده است تا با برگزاری انتخابات، چنانچه مطالباتی داشته باشند آن را از طریق این شورا و با نظم و انضباط بهتری پیگیری کنند.

کمیته های هیات های ورزشی در کرمانشاه احیا می شود

وی تاکید کرد: یکی از سیاست های این معاونت تاکید بر بحث کیفیت فعالیت هیات های ورزشی در کنار ارتقای کمیت آنهاست که در کنار فعال ساختن کمیته اطلاع رسانی، کمیته های بازرسی، استعدادیابی، آموزش و.... نیز پیش بینی شده است فعال شوند.

در ادامه این نشست که جمعی از اصحاب رسانه استان نیز حضور داشتند شماری از خبرنگاران در زمینه ایجاد راه های تعامل بیشتر هیات های ورزشی با رسانه ها مطالبی را بیان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha