حفظ آرامش مردم و جامعه مورد تاکید دولت است/ عملیات موشکی ایران در چارچوب دفاع بود

تهران -ایرنا- سخنگوی دولت با بیان اینکه حفظ آرامش مردم و جامعه مورد تاکید دولت است، گفت: عملیات موشکی ایران در چارچوب دفاع انجام شد.

به گزارش ایرنا، فاطمه مهاجرانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ آرامش مردم و جامعه نکته نخستین است که باید بر آن تاکید کنیم، مردم دلشان قرص باشد که آنچه که صورت گرفته در چارچوب دفاع بوده است.

وی افزود: رئیس جمهور ما فردی هستند که سالیان سال در خودشان در سنگر دفاع مقدس تلاش کردند و لذا یکی از دفاع‌گران هستند، مواضع ایران همواره صلح‌طلبانه بوده و در راستای صلح حرکت می‌کند

وی تاکید کرد: طبیعتا اگر هر زمانی بنا باشد پا را از گلیمش فراتر بگذارد و خدای ناکرده خدشه‌ای بر ساحت جمهوری اسلامی وارد کند مطمئن باشد که مردم دلیری داریم که پای این موضوع می‌ایستند و پاسخ خواهند داد.

مهاجرانی با بیان این که فراموش نکنیم دولت بخشی از حاکمیت است وقتی حاکمیت تصمیمی را می‌گیرد حتما دولت با او همسو است، گفت: بخشی از این تصمیم با حمایت و اجرای دولت در هماهنگی کامل صورت گرفته است

سخنگوی دولت اظهار داشت: ما علاقه‌ای به افزایش جنگ‌افروزی مطلقا نداریم، مردم عزیز در جریان باشند که رویکرد ایران رویکرد دفاع است، ما در دفاع مصمم‌ترین هستیم، همانطور که در جنگ هشت ساله نشان دادیم به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد ذره‌ای از خاک و نه حیثیت ایران لکه‌دار شود اینجا هم همین رویکرد را داریم.

وی تصریح کرد: مردم دیدند که در ترور شهید هنیه، ایران دو ماه خویشتنداری کرد و علیرغم مطالبه بالای مردم هیچ پاسخی نداد به جهت اینکه علاقه‌مند بود در غزه صلح اعلام شود و خون بیگناهان ریخته نشود، در واقع این رژیم صهیونیستی بود که این فضا را دامن زد و مسلما حق دفاع برای ما محفوظ بود.

حسین فرطوسی زاده به عنوان دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران انتخاب شد

مهاجرانی در بخشی دیگری از سخنان خود درمورد جلسه امروز هیات دولت با بیان این که هادی حق‌شناس با تصویب هیات دولت به عنوان استاندار گیلان انتخاب شد اظهار داشت: حسن فرطوسی زاده به عنوان دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران انتخاب شد.

ادامه دارد...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha