امام جمعه اهل سنت بندرعباس: پاسخ قاطع ایران به جنایتگران صهیونیست، لازم بود

بندرعباس - ایرنا - امام جمعه اهل سنت بندرعباس با قدردانی از نیروهای مسلح ایران برای اجرای عملیات غرورآفرین «وعده صادق ۲»، گفت: اهداف موشکی ایران در سرزمین‌های اشغالی پاسخی قاطع و دفاع مشروع از کشورمان در مقابل زورگویی‌ها و تجاوزگری‌های صهیونیست‌ها بود.

شیخ یوسف جمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خوی اسرائیل را تجاوزگری و زیرپا گذاشتن حریم کشورها و قوانین بین المللی دانست و تصریح کرد: صهیونیست ها سال‌هاست که با تجاوزگری، مردم مظلوم فلسطین را زیر آتش قرار داده‌اند و آن‌ها به مرور زمان پا را فراتر گذاشته و دیگر آزادگان جهان را درگیر خوی وحشی‌گری خود کرده‌اند.

وی اظهار کرد: لازم بود پاسخ قاطع و درخوری مانند شب گذشته به آن‌ها داده می‌شد.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با قدردانی از نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ مشروع به تجاوزگری‌های رژیم غاصب اسرائیل به خاک ایران، اظهار کرد: دشمنی که فقط زبان زور می‌فهمد و جز به تجاوزگری فکر نمی‌کند باید پاسخ مشابهی به آن داد که هدف قرار دادن چندین مکان نظامی و غیرمسکونی سه‌شنبه شب در سرزمین‌های اشغالی پاسخ به همین زورگویی‌ها است.

به گزارش ایرنا ،‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه نخست خود که سه‌شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ انتشار یافت، اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

همچنین در این اطلاعیه به رژیم صهیونیستی اخطار داده شد که اگر به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha