۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85615884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشاور وزیر علوم: دانشگاه محل ترویج گفتمان ملی است

زنجان - ایرنا - مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه محل ترویج گفتمان ملی و تقویت کننده هویت ملی است و در همه جای دنیا دانشگاه‌ها چنین کاربریی دارند.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید احمد رضا خضری روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، افزود: برای رسیدن به دانشگاه در طراز تمدن ایرانی با لحاظ تاریخ غنی‌ای که در این حوزه داریم، باید دانشگاه را به رسمیت بشناسیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه مغز متفکر جامعه است و میدان سیاست و پادگان نیست، اظهار داشت: دانشگاه محل فکر و اندیشه ورزی و تولید داده های علمی و مکان تربیت نخبگان است.

خضری با بیان اینکه دانشگاه به آسایش و آرامش نیاز دارد، افزود: تامین نیازهای استادان و امکانات مورد نیاز دانشجویان و آرامش فکری برای کار و فعالیت، دانشگاهها را به محل مطلوب و ایده آل تبدیل می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان دانشگاهی ماموریت محور بوده و افتخارات زیادی برای کشور آفریده است، افزود: این دانشگاه به خوبی و درستی از عهده ماموریت هایش برآمده است و اکنون نیز در مرزهای دانش و متناسب با پیشرفت های دنیا حرکت می کند.

در این مراسم، سعدالله نصیری قیداری به عنوان سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان معرفی و از خدمات هشت ساله بابک کریمی قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha