اعضای جدید هیات‌مدیره جمعیت هلال‌احمر مرکزی تعیین شدند

اراک - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: اعضای جدید هیات مدیره این جمعیت با برگزاری دور دوم انتخابات مجمع هلال‌احمر استان، همزمان با سراسر کشور، مشخص شدند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر علیرضا شهرجردی افزود: پس از انجام روند قانونی انتخابات و جمع‌آوری آرای ماخوذه از بین ۱۵ نفر نامزد انتخابی در هیات مدیره و نامزدی سه نفر به عنوان بازرس، علیرضا حسینی، محمد مهدی فتحی، سعید بیگلری و پوریا گلشن به عنوان چهار عضو اصلی هیات مدیره و مهریماه نوری و امیر مسعود آشتیانی به عنوان بازرسان اصلی جمعیت هلال احمر استان مرکزی انتخاب شدند.

وی بیان کرد: همچنین امیر ولیئی و حمیدرضا سرآبادانی به عنوان اعضای علی البدل شورای اجرایی و علی رحیمی به عنوان عضو علی‌البدل بازرسی انتخاب شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی ادامه داد: اعضای هیات مدیره استان در سومین مرحله انتخابات در تهران، با حضور در مجمع عمومی‌ کشور، هفت عضو اصلی شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور را انتخاب می‌کنند.

شهرجردی اظهار کرد: به موجب اساسنامه جمعیت هلال احمر، انتخابات مجامع هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود که در پایان هر سال تنظیم ترازنامه و برنامه و بودجه جمعیت هلال‌احمر بر عهده شورای اجرایی و بازرسی است.

وی تاکید کرد: هلال احمر بزرگترین نهاد عمومی مردمی در کشور است و اساس کار در آن داوطلب محوری است و حضور و مشارکت امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، اعضای خانه‌های هلال و جوانان در فعالیت‌های آینده و خدمات عام‌المنفعه و داوطلبانه جمعیت موثر است.

دور اول ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان مرکزی در بین ۱۲ شعبه و یک دفتر نمایندگی و از طریق ۲۱ صندوق و با مجموع سه هزار و ۱۵۱ رای ماخوذه در ۱۹ مردادماه امسال، همزمان با سراسر کشور برگزار شد و پس از برگزاری و تایید دور دوم انتخابات در مرکز استان، منتخبین هیات مدیره جمعیت استان در ۲۰ مهرماه برای انتخاب اعضای شورای عالی هلال‌احمر در مجمع عمومی کشور شرکت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha