شهرراز شیراز و داماش گیلان مساوی کردند + فیلم  
بازی شهرراز شیراز و داماش گیلان

شیراز- ایرنا- دیدار تیم‌های «شهر راز» شیراز و داماش گیلان در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال (جام آزادگان) با نتیجه مساوی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار از هفته پنجم این مسابقات، شامگاه جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد که در پایان ۲ تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا «حمید درخشان» سرمربی داماش که برای کسب تساوی آمده بود با ارایه یک بازی بسته و تدافعی به خواسته اش برسد.

دیدار این ۲ تیم که تا پیش از این بازی پنج امتیازی بودند و در همسایگی یکدیگر در رده دوازدهم و سیزدهم جدول قرار داشتند، به ویژه در نیمه نخست بازی خوبی از آب درنیامد و بیشتر در میانه میدان در جریان بود که به نظر می رسید ۲ تیم با احتیاط پا به زمین گذاشته اند و در این نیمه به غیر یکی ۲ فرصت، اتفاق زیادی روی دروازه ها به وجود نیامد که پاس های اشتباه از سوی تیم میزبان بیشتر به چشم می‌آمد.

در دقیقه ۳۲ ضربه سنگین «فردین نجفی» بازیکن داماش با اختلاف کمی از کنار دروازه شهر راز به بیرون رفت.

در لحظات پایانی نیمه اول نیز ۲ فرصت برای تیم میزبان به وجود آمد که نتوانست از آن استفاده کند و در نهایت نیمه نخست بدون گل پایان یافت.

شروع خوب میزبان در نیمه دوم

شاگردان «ستار زارع» سرمربی شهر راز، که نمی خواستند بازنده این بازی خانگی باشند، در نیمه دوم شروع خوبی داشتند و در دقیقه ۵۳ هم ضربه سر «شهاب یاری» را «سعید ابراهیم‌پور» سنگربان تیم داماش از زیر تاق دروازه بیرون کشید تا ناجی تیمش شود.

دقیقه ۵۸ هم ضربه سر «احسان محروقی» دیگر بازیکن تیم شهر راز را، که در این دیدار خوب بازی کرد، سنگربان داماش دفع کرد.

نیمه دوم به طور کلی در اختیار تیم میزبان بود اما اسیر بازی بسته و تدافعی داماش گیلان شد و در ضربات آخر هم دقت لازم را نداشت.

شهرراز شیراز و داماش گیلان در مساوی شدند + فیلم  
بازی شهرراز شیراز و داماش گیلان

اعتراض میزبان

بازیکنان و کادر فنی تیم میزبان در دقیقه ۸۹ بازی با این اعتقاد که ضربه بازیکن شهر راز در درون محوطه ۱۸ قدم به دست مدافع داماش برخورد کرده است، با اعتراض به داور تقاضای اعلام پنالتی داشتند اما داور رای به ادامه بازی داد و در نهایت هم این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

فجر سپاسی همچنان در صدر جدول

با پایان یافتن هفته پنجم این رقابت ها، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با وجود شکست یک بر صفر برابر صنعت نفت در آبادان، با ۱۲ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند و آریو اسلامشهر و پیکان تهران با ۱۰ امتیاز به ترتیب در رده دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

تیم های صنعت نفت آبادان و مس شهر بابک هم با ۱۰ امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.

همچنین تیم شهرراز با ۶ امتیاز در رده یازدهم ایستاد و تیم داماش هم با همین تعداد امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

نیروی زمینی تهران، شهرداری آستارا و نفت مسجد سلیمان سه تیم انتهای جدول تا پایان هفته پنجم هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha