حافظان امنیت شهرستان ری به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مشرف شدند +فیلم

شهرری- ایرنا- حافظان امنیت شهرستان ری بمناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) روز ولادت سیدالکریم را گرامی داشتند.

به گزارش ایرنا، روز سه شنبه در سالروز ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و هفته نیروی انتظامی سرهنگ طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری به همراه معاونان ستادی، رؤسای کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی و کارکنان این مجموعه در آستان مقدس حضرت سیدالکریم(ع) حضور یافتند.

در این مراسم که حجت‌الاسلام محسن عرفاتی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) بعنوان نماینده آستان نیز حضور داشت حافظان نظم و امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان ری با قرائت زیارت‌نامه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ولادت این امامزاده واجب التکریم را گرامی داشتند.

حافظان امنیت شهرستان ری به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مشرف شدند +فیلم

در انتهای این مراسم معاونان ستادی، رؤسای کلانتری‌ها به همراه فرمانده انتظامی شهرستان ری به مناسبت هفته فراجا و روز میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم (ع) با حجت‌الاسلام سید علی قاضی عسگر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) دیدار و گفتگو کردند.

شعارهای هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در سالهای قبل

در سال ۱۳۹۴ شعار "اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش"، در سال ۱۳۹۵ شعار "پلیس برای امنیت و امنیت برای جامعه"، در سال ۱۳۹۶ شعار "پلیس مقتدر، جامعه امن"، در سال ۱۳۹۷ شعار "پلیس آگاه، جامعه هوشمند"، در سال ۱۳۹۸ شعار "پلیس با مردم، امنیت با آرامش" و در سال ۱۳۹۹ شعار "پلیس قوی، جامعه پایدار" برای هفته فراجا انتخاب شده بود.

همچنین در سال‌ ۱۴۰۰ شعار "همدلی، همزبانی و امنیت"، در سال ۱۴۰۱ شعار "پلیس مقتدر، مردم‌یار، امنیت‌آفرین" و در سال ۱۴۰۲ "پلیس، خدمتگزار مردم، حافظ امنیت" از سوی فرماندهان فراجا برای هفته فراجا انتخاب شده بود.

این شعارها نشان‌دهنده اولویت‌ها و رویکردهای نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت و تعامل با جامعه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha