۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85619081
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارجاع ۴۱۶ پرونده قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: ۴۱۶ پرونده قاچاق کالا و ارز در نیمه نخست سال جاری به این اداره کل ارجاع شده است.

مرضیه یونسی روز یکشنبه در نشست شورای حقوقی تعزیرات حکومتی همدان افزود: همچنین در این مدت ۴۲۲ پرونده از پرونده های موجود و وارده، رسیدگی و منجر به صدور رای شده است.

وی اضافه کرد: میزان محکومیت صادره ۴۴۹ میلیارد و ۴۱۲ میلیون بوده و اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی ۲۵۳ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال آنرا وصول کرده است.

یونسی خاطرنشان کرد: موضوع قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از واردات بی رویه کالا در کشور مشکلاتی ایجاد کرده و مبارزه با این پدیده همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که مستلزم تلاش بیشتر در برخی حوزه‌ها، درایت، خطرپذیری و داشتن برنامه منسجم و منظم است.

وی با اشاره به واردات بی رویه کالای مشابه داخلی گفت: قاچاق همواره به معیشت و اقتصاد مردم آسیب وارد می‌کند و برای جلوگیری از قاچاق و مبارزه با آن مشارکت مردم نیز موثر و راه‌گشا است.

یونسی با بیان اینکه بیشتر مسائل مربوط به قاچاق کالا در زمینه سوخت، لوازم خانگی، پوشاک، کالاهای سلامت محور، دام و لوازم یدکی خودرو است بر ضرورت اطلاع رسانی مصادیق قاچاق از طریق بسترهای رسانه ای تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha