به گزارش گروه علمی ایرنا از جهاد دانشگاهی، حسین محمدی فام با بیان اینکه سامانه انتقادها و پیشنهادها شبکه آموزشی جهاد دانشگاهی در مرحله آزمایشی قرار دارد، اظهار کرد: در گذشته تنها راه ارتباطی فراگیران، مدرسان و حتی کارکنان مجموعه جهاد دانشگاهی از طریق تلفن و ایمیل بوده و سامانه متمرکزی برای ثبت و پیگیری انتقادات و پیشنهادات وجود نداشت.
وی گفت: درصورتیکه استقبال از این سامانه افزایش یابد و تعداد استفادهکنندگان بالا باشد، این سامانه را توسعه میدهیم.
محمدی فام در ادامه با تشریح چگونگی ورود به این سامانه افزود: افراد برای ورود به سامانه و ثبت هر گونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد، کافی است با استفاده از گوشی تلفن همراه یا رایانه وارد سامانه nezarat.jde.ir شده و با ثبت شماره تلفن همراه خود، رمز یکبار مصرف دریافت و وارد سامانه شوند.
این مقام مسئول، اسکن بارکد مختص این سامانه را روش دیگر ورود به سامانه و ثبت انتقاد و یا پیشنهاد عنوان کرد و گفت: بارکد مخصوص سامانه فوق، بر روی تابلوهای نصب شده در مراکز آموزشی سراسر کشور و همچنین سایت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی به نشانی jde.ir و سامانه آموزشی رویش به نشانی اینترنتی jdrouyesh.ir موجود است.
وی ادامه داد: متقاضیان لازم است بعد از ورود به سامانه باید اطلاعات هویتی خود مانند نام، نام خانوادگی و نقش کاربری خود را ثبت کنند تا وارد محیط کاربری شده و با کلیک "امکان پیام جدید"، پیام خود را با ذکر موضوع و انتخاب نام مرکز آموزشی، ارسال کنند.
نظر شما