سامانه انتقادها و پیشنهادهای جهاد دانشگاهی کار خود را شروع کرد

تهران- ایرنا- مدیرکل راهبری و نظارت راهبردی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی با اشاره به آغاز به کار سامانه انتقادها و پیشنهادها گفت: همه فعالان حوزه آموزشی جهاد دانشگاهی در شبکه گسترده مراکز کوتاه‌مدت سراسر کشور اعم از فراگیران، اولیاء فراگیران، مدرسان، کارکنان و مخاطبان بخش‌های مختلف شبکه آموزشی می‌توانند دیدگاه‌ها، نظرات، انتقادها و شکایت‌های خود را در این سامانه بیان کنند. 

به گزارش گروه علمی ایرنا از جهاد دانشگاهی، حسین محمدی فام با بیان اینکه سامانه انتقادها و پیشنهادها شبکه آموزشی جهاد دانشگاهی در مرحله آزمایشی قرار دارد، اظهار کرد: در گذشته تنها راه ارتباطی فراگیران، مدرسان و حتی کارکنان مجموعه‌ جهاد دانشگاهی از طریق تلفن و ایمیل بوده و سامانه‌ متمرکزی برای ثبت و پیگیری انتقادات و پیشنهادات وجود نداشت.

وی گفت: درصورتی‌که استقبال از این سامانه افزایش یابد و تعداد استفاده‌کنندگان بالا باشد، این سامانه را توسعه می‌دهیم.

محمدی فام در ادامه با تشریح چگونگی ورود به این سامانه افزود: افراد برای ورود به سامانه و ثبت هر گونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد، کافی‌ است با استفاده از گوشی تلفن همراه یا رایانه وارد سامانه nezarat.jde.ir شده و با ثبت شماره تلفن همراه خود، رمز یک‌بار مصرف دریافت و وارد سامانه شوند.

این مقام مسئول، اسکن بارکد مختص این سامانه را روش دیگر ورود به سامانه و ثبت انتقاد و یا پیشنهاد عنوان کرد و گفت: بارکد مخصوص سامانه فوق، بر روی تابلوهای نصب شده در مراکز آموزشی سراسر کشور و همچنین سایت‌ معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی به نشانی jde.ir و سامانه آموزشی رویش به نشانی اینترنتی jdrouyesh.ir موجود است.

وی ادامه داد: متقاضیان لازم است بعد از ورود به سامانه باید اطلاعات هویتی خود مانند نام، نام خانوادگی و نقش کاربری‌ خود را ثبت کنند تا وارد محیط کاربری شده و با کلیک "امکان پیام جدید"، پیام خود را با ذکر موضوع و انتخاب نام مرکز آموزشی، ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha