۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۷:۴۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85619917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچیان پرندگان شکاری در پلدختر دستگیر شدند

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: اعضای یک باند زنده گیری و قاچاق پرندگان شکاری در شهرستان پلدختر دستگیر شدند و یک قطعه دلیجه از متخلفان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از حفاظت محیط زیست لرستان علی سالاروند روز دوشنبه بیان کرد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره حین گشت و کنترل جهت جلوگیری از تخلفات زیست محیطی در زیستگاه‌ها و دشت‌های پلدختر، متوجه حضور یک گروه صیاد غیر مجاز پرندگان شکاری شدند که بلافاصله جهت دستگیری متخلفان اقدام کردند.

وی افزود: متخلفان که کومه و ادوات زنده گیری پرندگان شکاری را تعبیه کرده بودند با مشاهده‌ محیط‌بانان از محل مورد نظر متواری شدند و پس از بازرسی از محل آن‌ها و تخریب کومه، یک قطعه دلیجه و سایر ادوات کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: پس از دستگیری، پرونده این افراد با تنظیم صورتجلسه اولیه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

سالاروند گفت: با توجه به اینکه متخلفان و افراد سودجو در این فصل به دنبال صید این گونه‌های ارزشمند طبیعی هستند از دوستداران محیط زیست درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص مراتب‌ را به نزدیکترین اداره محیط زیست و یا سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha