۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85620363
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ کتابخانه‌ عمومی شهر زنجان روزهای جمعه‌ تعطیل نیست

زنجان - ایرنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: در راستای سهولت دسترسی مردم زنجان به کتابخانه‌های عمومی، ۲ کتابخانه سهروردی و موسوی گلشهر زنجان روزهای جمعه تعطیل نیست و به عموم علاقه‌مندان خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد رضاخانی روز دوشنبه در جریان بازدید از کتابخانه موسوی گلشهر زنجان، افزود:این تصمیم و اقدام با توجه به اهمیت ترویج کتاب و کتابخوانی و ارج نهادن به درخواست اعضای کتابخانه‌های انجام شده است.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها در روزهای جمعه زمان آزادتری برای گذران وقت با یکدیگر و مطالعه دارند، ادامه داد: روزهای جمعه فرصت مغتنمی برای تجربه لذتبخش خواندن و مطالعه در کنار خانواده است و در همین راستا پیرو بررسی ها تصمیم گرفته شد روزهای جمعه ۲ کتابخانه مذکور در خدمت عموم مردم و فعال باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به عملیات باز طراحی کتابخانه سهروردی اشاره کرد و گفت: نوسازی کتابخانه های عمومی و افزایش زیرساخت‌های مطالعه یکی از برنامه‌های مهم ماست که اقدامات قابل توجهی در این بخش در استان انجام شده و یا در دست انجام است.

وی به بازطراحی و بهسازی ۴۲ کتابخانه در استان زنجان اشاره کرد و گفت:امروزه مساله بازطراحی کتابخانه‌های عمومی و توسعه و تجهیز این مراکز با فناوری‌ها و تجهیزات جدید، همچنین تولید محتوای راهبردی نو برای کتابخانه‌های نسل جدید در کنار فضاسازی جذاب و منطبق بر نیاز کاربران به یک ضرورت در حوزه کتابخانه‌های عمومی تبدیل شده است.

کتابخانه سهروردی در خیابان سعدی وسط و کتابخانه سید افضل موسوی نیز در منطقه گلشهر شهر زنجان واقع شده است.

حدود ۱۰۰ باب کتابخانه عمومی در استان زنجان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha