۱۳ هیات ورزشی در استان سمنان با سرپرست اداره می‌شود

سمنان - ایرنا - معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان سمنان گفت: ۱۳ هیات ورزشی در این استان با سرپرست اداره می‌شود و برگزاری مجمع این هیات‌ها فراخوان شده است.

مجید محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۵۰ هیات ورزشی زیر نظر مستقیم اداره‌کل ورزش و جوانان سمنان فعال است که رییس ۳۷ هیات ورزشی مشخص است.

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان سمنان تاکید کرد: مجمع‌ تعداد زیادی از هیات‌ها با کمترین حاشیه به طور منظم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مجمع انتخاباتی برای تعیین رییس هیات‌های استانی که با سرپرست اداره‌می‌شوند، در دست پیگیری است.

محمدی اضافه کرد: فراخوان مربوط به برگزاری مجمع انتخابات به منظور تعیین رییس هیات‌های ورزشی استان سمنان از جمله تکواندو، موتورسواری و اتومبیل‌رانی و سوارکاری اعلام شده است.

۱۳ هیات ورزشی در استان سمنان با سرپرست اداره می‌شود

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان سمنان درباره تعیین وضعیت هیات‌های ورزشی که متقاضی برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیات ندارد، گفت: اعلام فراخوان طی چندین مرحله تا اعلام آمادگی متقاضی برای سکان‌داری هیات ورزشی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، بانوان استان سمنان در رشته‌های ورزشی مختلف از جمله اسکیت، بدمینتون، کاراته، تکواندو، تنیس خاکی، دوچرخه‌سورای، والیبال، هندبال، رشته های ویژه ناشنوایان، بیماران خاص و وزنه‌برداری و آقایان استان سمنان در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله رشته‌های ویژه جانبازان و معلولان، هاکی، فوتسال، بسکتبال، بدنسازی و پرورش اندام، والیبال، کشتی آلیش، دو و میدانی، پاراتکواندو، ناشنوایان، انجمن ورزشی و بوکس، طی ۲ سال گذشته در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مدال‌آوری داشتند.

بر پایه برآورد مرکز آمار ایران در سال ۱۴۰۰، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع ۷۵۷ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارد که از این شمار، بیش از ۴۵ هزار و ۸۱۶ خانوار روستایی با جمعیت بیش از ۱۴۱ هزار نفر در ۵۴۹ روستا و آبادی استان زندگی می‌کنند.

۳۸ درصد جمعیت سمنان را جوانان تشکیل می‌دهند و شمار ورزشکاران سازمان‌یافته این استان به ۴۶ هزار و ۸۷۵ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha